Loudspeaker lijkt niet meer goed te passen(4s) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een tijdje geleden een iPhone 4s van een vriend overgekocht en deze had een zeer beschadigde bezel. Deze heb ik met veel pijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Loudspeaker lijkt niet meer goed te passen(4s)
Ik heb een tijdje geleden een iPhone 4s van een vriend overgekocht en deze had een zeer beschadigde bezel. Deze heb ik met veel pijn en moeite kunnen vervangen maar dat resulteerde in het volgende probleem.
Als ik de loudspeaker weer terug wil plaatsen dan lijkt deze niet goed te passen, als ik vervolgens de achterkant er op zet(wat ook moeilijker gaat) kan ik niet meer op de homeknop drukken. Hij werkt wel maar het 'klikt' niet meer en als ik op het glas er naast druk dan lijkt dat ook als homeknop te werken. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Mvg Kevin iPhone 4S 16gb zwart |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Alles weer uit elkaar halen en op de juiste manier monteren
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik inmiddels al 3 keer gedaan zonder resultaat.
|
|
|||
|
|||
mischien een goede cq originele "bezel" bestellen en gebruiken.
wat is overigens een bezel ? edje |
|
|||
|
|||
Die rand van metaal, een betere benaming zou denk ik middle frame zijn. Waar ik die besteld en stond dat ie origineel was en kostte me zo'n 60 euro.
|
|
||||
|
||||
Zie je een verschil met de originele?
|
|
|||
|
|||
Alles wat je los kan kopen is 100 procent niet origineel .
|
|
|||
|
|||
Ik zie geen verschil.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja klopt dat was meer een antwoord op ad9007i
(Edit) sorry verkeerd gelezen Laatst gewijzigd door kevinvl16; 17-02-13 om 01:03. |
|
||||
|
||||
Kijk nog eens goed, doe je niks fout of zit er geen kabel op de verkeerde plaats?
Anders naar een iphone shop die hem maken... |
|
|||
|
|||
Ik zal hem morgen nog eens uit elkaar halen en kijken of alles goed zit.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem met de handleiding van ifixit uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet en heb nog steeds hetzelfde probleem.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
welke afstandsbedieningen passen er nog meer op | rambo36 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 24-12-11 22:15 |
micro duosim lijkt niet meer te werken met ios5 | surlac | iPad algemeen | 5 | 22-10-11 22:09 |
Iphone scherm lijkt niet meer te werken | nxken | iPhone algemeen | 7 | 02-01-10 12:30 |
homeknop reageert niet meer + gesprekken niet goed | thereal | iPhone algemeen | 5 | 10-11-08 11:44 |
|
|