App store iOs 6 - List View??!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, na 2 en een half jaar Blackberry te gebruiken (en 2 en een half jaar hier niet ingelogd te hebben ), ben ik van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App store iOs 6 - List View??!!
Hoi,
na 2 en een half jaar Blackberry te gebruiken (en 2 en een half jaar hier niet ingelogd te hebben), ben ik van plan maar weer eens een iPhone aan te schaffen. De iP-5. Toen ik nog mijn iP-4 had, was ik een zeer fanatiek gebruiker van de app store. Nu zag ik laatst wat berichten dat de "list view" verdwenen is met de introductie van de nieuwe appstore, en dat een zoekresultaat van zeg maar 500 apps, een voor een doorgeploeterd dient te worden. Zoveel tijd heb ik geenszins. iOS 7 wants: Better App Store search usability | iMore.com https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0 https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0 Het klinkt stom, maar ik zou me zo mateloos irriteren aan deze imo gebruikersonvriendelijke zoek/scroll beleving in de nieuwe appstore, dat ik eerst wacht op een eventuele update van Apple, die de "list view" als optionele keuzemogelijkheid terug brengt. Nu zag ik dat het laatste berichten in de apple support communities draadjes van eind December zijn. Nu zijn mijn vragen: -Heeft er wellicht een update plaatsgevonden die "list view" weer terugbrengt? -Zo niet, wat te doen om dit "probleem" het hoofd te bieden? P.S. Ik kan geen thread vinden dat over dit onderwerp gaat. Vinden Nederlanders i.t.t. Amerikanen dit dan niet irritant en schadelijk voor zowel de app ontwikkelaars als de gebruiksbeleving van de gebruikers? Wij Nederlanders staan toch bekend om altijd over alles te zeiken? Laatst gewijzigd door WT44; 16-02-13 om 16:16. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
-Heeft er wellicht een update plaatsgevonden die "list view" weer terugbrengt?
Antwoord: Nee -Zo niet, wat te doen om dit "probleem" het hoofd te bieden? Antwoord: Niks, of je moet Jailbraken en overstappen naar Cydia. |
|
||||
|
||||
List view is er nog steeds, storm in een glas water.
Alleen bij Zoeken is het echt verdwenen. |
|
||||
|
||||
Ik vraag mij dit ook af, en ik ben belg
Bestaat er niet een app in cydia die dit kan terugdraaien? |
|
||||
|
||||
Als je even verder leest zie je dat ik zei dat het er nog steeds is.
Klik waar je list view wilt zien op "See All". |
|
||||
|
||||
Maar ik wil de originele terug van vroeger
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Jongens, nu iOs 7 net is uitgekomen; is de "list view" optie weer terug gebracht?
Op: Apple - iOS 7 - Features lees ik over 2 nieuwe opties: a)kinder apps b)locatie afhankelijke apps, maar niets over misschien meer vanzelfsprekendheden. Als iemand die op de iPhone 4 een enorme veelpleger was m.b.t. de app store, weiger ik een iPhone te kopen als de list view optie niet gefixed wordt. Misschien wacht ik sowieso tot de 5s of de 6, maar als list view terug is overweeg ik zwaar om eerder weer "terug te komen". Thanxs! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja, das jouw mening. Heb je dan geen lamme vinger van het een voor een horizontaal scrollen door honderden apps?
Ik begrijp om eerlijk te zijn ook niet waarom jij zegt dat het geen probleem is. Klik ff op de links in bericht 1. Is dat allemaal bull shit dan en wordt er in die artikelen gelogen? Ik snap niet waarom jij een tegenstrijdig antwoord hebt dat list view er wel zou zijn, als iedereen zegt dat het er niet meer is........ Niemand in mijn familie, vrienden en kennisenkring heeft een iPhone (ja ze bestaan, zulke mensen), dus zelf even uittesten kan ik het niet. Laatst gewijzigd door WT44; 11-06-13 om 17:32. |
|
|||
|
|||
Is dat het enige dat je stoort en tegenhoud?
Ik heb al veel redenen gehoord, maar dit slaat alles. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Loop een winkel binnen waar ze de ipad verkopen. Open daar de appstore app en test het uit. Edje |
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: Conclusie: |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is met iOS 7 "list view" terug gekomen "bij het zoeken"? Leuk en aardig al die woord- en taal spelletjes, maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel (zie URL's in het eerste bericht). Zit je me nu de hele tijd bijdehand in zeik te nemen of probeer je de leukste thuis te zijn? Beetje raar. Ik hoop dat anderen wat serieuzer kunnen antwoorden. Bedankt. |
|
||||
|
||||
Houd je attitude voor jezelf, vriend. Als je niet zegt dat het jou om 1 specifiek detail draait, dan ga ik daar ook niet van uit.
Ik speel geen spelletjes, dus wacht je hulp voortaan maar van een ander af. Ik val je niet meer lastig. *Unsubscribes from topic* |
|
|||
|
|||
Goed zo, opzouten jij, "vriend".
Jij zit hier sowieso alleen maar te etteren. Als jij de moeite zou nemen om de artikelen (Engels) in bericht 1 te lezen, en rustig mijn openingspost zou hebben gelezen, dan had je toch kunnen begrijpen waarna ik op zoek ben, knul? Dus waarom jij het dan nodig vindt om te gaan etteren met je kinderachtige taal- en woordspelletjes. God mag het weten.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS 5 & Herinneringen/to do list | Appel07 | iPhone algemeen | 0 | 20-10-11 14:17 |
|
|