contacten opslaan/ Kia Ceed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb een Iphone 4 en een Kia Ceed. Afgelopen week viel mij op dat sommige namen wel zichtbaar waren in de auto en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contacten opslaan/ Kia Ceed
Goedemiddag,
Ik heb een Iphone 4 en een Kia Ceed. Afgelopen week viel mij op dat sommige namen wel zichtbaar waren in de auto en sommige niet, nu heb ik importeer simcontacten gedaan. Als ik nu gebeld word krijg ik onbekend in mijn scherm van de Kia. Heeft iemand een oplossing ? Bvd Ronald |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan je nog wat meer info geven?
Als je niet in de auto zit dan werkt alles wel normaal? Heb je een bepaalde telefoon-kit in je auto zitten? |
|
|||
|
|||
Ja klopt als ik buiten de auto gebeld word dan zie ik wie er belt, en geen speciale telefoon-kit is een standaard ingebouwede.
|
|
|||
|
|||
Dan is mogelijk het beste om die eerst te reseten/alle nummers uithalen. Dan opnieuw proberen.
|
|
|||
|
|||
Dus gewoon via itunes de nummer op pc zetten en dan weer terug zetten ?
|
|
|||
|
|||
je carkit ziet alleen je simcontacten en niet de contacten in je iphone.
je iphone slaat normaal alles op in zijn geheugen en niet op de simkaart. kijk of je beide kan aanspreken met je carkit of anders je telefoon contacten overzetten op je simkaart. |
|
|||
|
|||
En wat is de beste manier op dit te doen, contacten overzetten naar mijn simkaart ?
|
|
|||
|
|||
volgens mij wel of je carkit moet ook de nummers op beide kunnen lezen.
|
|
||||
|
||||
Kan je dan ook gegevens op je sim-kaart zetten m.b.v. je iPhone?
|
|
|||
|
|||
Als ik doe --> instellingen--> info zijn dat de gegevens van je simkaart of van je Iphone, want er staat nammelijk nummers 0 !!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Volgens mij zijn 'nummers' je muziek bestanden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen contacten opslaan | Bazel | iPhone algemeen | 9 | 27-12-12 19:20 |
Windows: Contacten opslaan op pc | Blaze4life | iTunes | 6 | 16-02-11 15:32 |
Contacten op sim opslaan | Illias_070 | Archief | 1 | 31-08-09 15:41 |
Contacten opslaan op SIM? | denisslu | iPhone algemeen | 5 | 12-07-09 22:27 |
Contacten opslaan | Jakiie | Archief | 6 | 26-09-08 20:20 |
|
|