iPhone loopt vast bij installatie firmware discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iedereen, Een vriend van mij heeft een probleem met zijn iphone. Hij kan zijn iphone niet meer opstarten en herstellen omdat als we zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone loopt vast bij installatie firmware
Beste iedereen,
Een vriend van mij heeft een probleem met zijn iphone. Hij kan zijn iphone niet meer opstarten en herstellen omdat als we zijn iphone doen herstellen de installatie van de firmware blijft hangen, zoals op de foto te zien is. Wij komen er niet veel verder mee. Weet iemand waar dit aan ligt of hoe dit is op te lossen. Alle hulp is welkom. Alvast bedankt. Groeten, Marten Laatst gewijzigd door mbdutch22; 16-02-13 om 20:51. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en is de foto nu wel te zien?
nou op de foto staat de iphone met het logo van apple en daaronder de balk waarin de vooruitgang staat van het downloaden van de software en deze blijft op ong 3/4 hangen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
via itunes
|
|
|||
|
|||
Probeer het volgende:
1) Ontkoppel de iPhone van iTunes; 2) Stop iTunes; 3) Probeer om de iPhone in DFU mode te zetten (klik op het blauwe vraagteken achter het woord DFU mode als je niet weet wat is); 4) Sluit de iPhone opnieuw aan de PC aan; 5) Start iTunes; 6) Voet het herstel opnieuw uit; |
|
|||
|
|||
dit hebben we al meerdere malen gedaan, maar helaas zonder succes
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
de modus werkt op zich wel dat we de iphone in die modus krijgen, vervolgens selecteren we in itunes het .ipsw bestand om de iphone te herstellen en ook dit doet de iphone echter bij 75% blijft ie hangen en gebeurd er niks meer...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeer de iPhone te herstellen zonder de firmware manueel te selecteren. Dus op "Herstel" klikken. Misschien is die gedownloade firmware corrupt. |
|
|||
|
|||
we hebben hier meer iphones en op de rest doet ie het ook en bij de officiële hebben we hetzelfde probleem
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
sorry wat ik probeer te zeggen is: we hebben het .ipsw bestand ook op andere iphones gebruikt en daarbij hebben we geen problemen ondervonden. De officiële software hebben we ook geprobeerd te gebruiken maar deze vertoont hetzelfde probleem
|
|
|||
|
|||
Probeer eens met een andere PC.... soortgelijks heb ik ook gehad. Op eigen PC de ene iphone wel en een andere niet te herstellen. De niet te herstellen aan een andere PC gehangen en voila.....
Hoe en waarom ... schiet mij maar lek maar het werkte wel. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone loopt vast op 'reservekopie' bij installatie ios5 | Prul | iPhone algemeen | 0 | 23-10-11 16:22 |
Iphone loopt vast bij smsje van ex | donut1209 | iPhone algemeen | 5 | 28-04-11 23:40 |
Iphone loopt vast bij aansluiting PC | Sulo | iPhone algemeen | 8 | 06-04-10 16:32 |
iphone loopt vast bij belknopje | m1989 | iPhone algemeen | 1 | 21-12-09 17:52 |
iPhone loopt vast bij opstarten | vlees91 | iPhone algemeen | 5 | 11-07-09 14:08 |
|
|