Berichten naar Engeland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Bij deze zou ik graag jullie hulp vragen voor een probleem met mijn Iphone 4s. Ik krijg iedere maand op mijn gsm factuur de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Berichten naar Engeland
Hallo
Bij deze zou ik graag jullie hulp vragen voor een probleem met mijn Iphone 4s. Ik krijg iedere maand op mijn gsm factuur de melding dat ik een aantal berichten heb verstuurd naar het buitenland (Engeland om precies te zijn.) Deze maand waren dit er bijvoorbeeld 14, terwijl ik helemaal niets van sms'en verzonden heb naar Engeland. Ik heb mijn Iphone via Ebay gekocht en deze komt uit het Verenigd Koninkrijk, dus kan het zijn dat de oude eigenaar via een instelling die ik niet heb uitgeschakeld ofzo gegevens toegezonden krijgt van mij of wat dan ook ? Ik heb nochtans mijn Iphone volledig opnieuw ingesteld (hij was simlock-free, dus geen jailbreak) Iemand ideeën wat ik kan doen of wat er kan schelen ? Alvast bedankt ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Eventueel is dat de reden. |
|
|||
|
|||
Dus Facetime en Imessage aan laten staan of zo min mogelijk mee werken is de boodschap!?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
00447786205094 Als het naar dit nummer is, is het de activatie van facetime en imessage
ps. Sommige operaters rekenen hier niets voor aan |
|
|||
|
|||
Hoe werkt dit dan met een Ipad zonder 3g??
Daar kan je ook facetime en iMessages activeren,maar een sms sturen gaat niet... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan dan een imessage naar een telefoonnummer zenden terwijl bij ipod en ipad het emailadres gebruikt wordt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan kan TS beter een E-mailadres gebruiken ipv zijn telefoonnummer om zijn iMessages te ontvangen en versturen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op iPhone word Facetime en iMessage NIET in of uitgeschakeld. Maar heb net op overzicht/factuur van mijn zoon gekeken, toch al 5x een sms verstuurd. Heb wel gelezen als je de simkaart verwijdert of iPhone hersteld dat dan weer een sms verstuurd word. Dit is dus ook NIET gebeurd/gedaan. Iemand suggestie waarom dan wel al 5x sms verstuurd is?? Bedankt
|
|
|||
|
|||
Alvorens zo'n SMS te versturen toont iOS een blauwe pop-up met een waarschuwing dat de provider kosten kan aanrekenen voor die SMS. Heeft jouw zoon die pop-ups dan niet gezien? Omdat men moet reageren kan men er moeilijk naast kijken.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reaktie. Pop-up nog nooit gezien.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: O2 Legale Unlock 15 pond en niet naar Engeland | janus1000 | Unlock | 632 | 25-10-11 00:30 |
SMS berichten en contacten terugzetten van 3G naar 4? | iDo | iTunes | 3 | 10-08-10 09:35 |
van 1.0.2. naar 1.1.1, sms berichten bewaren | swarthur | iPhone algemeen | 7 | 30-10-09 21:08 |
Sms berichten overzetten naar PC | rivierke | Archief | 1 | 08-05-09 11:17 |
iphone mee naar engeland, wel Wi-Fi | bzb | Wi-Fi | 6 | 25-08-08 17:59 |
|
|