//

Berichten naar Engeland

Berichten naar Engeland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Bij deze zou ik graag jullie hulp vragen voor een probleem met mijn Iphone 4s. Ik krijg iedere maand op mijn gsm factuur de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-02-13, 16:48
Dafrshking Dafrshking is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 3
Standaard Berichten naar Engeland

Hallo

Bij deze zou ik graag jullie hulp vragen voor een probleem met mijn Iphone 4s.

Ik krijg iedere maand op mijn gsm factuur de melding dat ik een aantal berichten heb verstuurd naar het buitenland (Engeland om precies te zijn.)
Deze maand waren dit er bijvoorbeeld 14, terwijl ik helemaal niets van sms'en verzonden heb naar Engeland.

Ik heb mijn Iphone via Ebay gekocht en deze komt uit het Verenigd Koninkrijk, dus kan het zijn dat de oude eigenaar via een instelling die ik niet heb uitgeschakeld ofzo gegevens toegezonden krijgt van mij of wat dan ook ?

Ik heb nochtans mijn Iphone volledig opnieuw ingesteld (hij was simlock-free, dus geen jailbreak)

Iemand ideeën wat ik kan doen of wat er kan schelen ?
Alvast bedankt !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-02-13, 16:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dafrshking Bekijk bericht
Ik krijg iedere maand op mijn gsm factuur de melding dat ik een aantal berichten heb verstuurd naar het buitenland (Engeland om precies te zijn.)
Deze maand waren dit er bijvoorbeeld 14, terwijl ik helemaal niets van sms'en verzonden heb naar Engeland.
Bij het activeren van iMessages en Facetime wordt er een SMS gestuurd naar een Britse server van Apple. Als je FaceTime/iMessages uitschakelt en dan weer inschakelt wordt er weer een activatie SMS verstuurd.

Eventueel is dat de reden.
  #3  
Oud 18-02-13, 16:54
Dafrshking Dafrshking is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Bij het activeren van iMessages en Facetime wordt er een SMS gestuurd naar een Britse server van Apple. Als je FaceTime/iMessages uitschakelt en dan weer inschakelt wordt er weer een activatie SMS verstuurd.

Eventueel is dat de reden.
Dus Facetime en Imessage aan laten staan of zo min mogelijk mee werken is de boodschap!?
  #4  
Oud 18-02-13, 16:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dafrshking Bekijk bericht
Dus Facetime en Imessage aan laten staan of zo min mogelijk mee werken is de boodschap!?
De boodschap is: Facetime en iMessages niet steeds uitschakelen en weer inschakelen. Je kan er zoveel mee werken als je maar wil dat kost geen SMS naar het UK.
  #5  
Oud 18-02-13, 16:59
Dafrshking Dafrshking is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
De boodschap is: Facetime en iMessages niet steeds uitschakelen en weer inschakelen. Je kan er zoveel mee werken als je maar wil dat kost geen SMS naar het UK.
Oke, bedankt voor de snelle reactie
  #6  
Oud 18-02-13, 17:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dafrshking Bekijk bericht
Oke, bedankt voor de snelle reactie
Zonder dank en graag gedaan. Succes verder
  #7  
Oud 18-02-13, 17:07
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

00447786205094 Als het naar dit nummer is, is het de activatie van facetime en imessage

ps. Sommige operaters rekenen hier niets voor aan
  #8  
Oud 19-02-13, 08:55
uitsmijter uitsmijter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: In een huis
Berichten: 242
Standaard

Hoe werkt dit dan met een Ipad zonder 3g??
Daar kan je ook facetime en iMessages activeren,maar een sms sturen gaat niet...
  #9  
Oud 19-02-13, 09:04
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uitsmijter Bekijk bericht
Hoe werkt dit dan met een Ipad zonder 3g??
Daar kan je ook facetime en iMessages activeren,maar een sms sturen gaat niet...
Het activeren is enkel om imessage te koppelen aan het telefoonnummer van de iphone. (Registratie in Engeland)
Je kan dan een imessage naar een telefoonnummer zenden terwijl bij ipod en ipad het emailadres gebruikt wordt
  #10  
Oud 19-02-13, 09:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uitsmijter Bekijk bericht
Hoe werkt dit dan met een Ipad zonder 3g??
Daar kan je ook facetime en iMessages activeren,maar een sms sturen gaat niet...
Net zoals op een Mac Activatie gebeurt dan over het internet omdat er geen GSM-nummer moet geverifieerd worden.
  #11  
Oud 19-02-13, 11:14
uitsmijter uitsmijter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: In een huis
Berichten: 242
Standaard

Dan kan TS beter een E-mailadres gebruiken ipv zijn telefoonnummer om zijn iMessages te ontvangen en versturen
  #12  
Oud 19-02-13, 11:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uitsmijter Bekijk bericht
Dan kan TS beter een E-mailadres gebruiken ipv zijn telefoonnummer om zijn iMessages te ontvangen en versturen
Dat kan Maar zodra de TS iMessages/Facetime weer eens uitschakelt en daarna weer inschakelt gaat er toch weer een SMS verzonden worden.
  #13  
Oud 31-08-13, 12:15
iphoneEd iphoneEd is offline
• iOS 10.3.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 331
Standaard

Op iPhone word Facetime en iMessage NIET in of uitgeschakeld. Maar heb net op overzicht/factuur van mijn zoon gekeken, toch al 5x een sms verstuurd. Heb wel gelezen als je de simkaart verwijdert of iPhone hersteld dat dan weer een sms verstuurd word. Dit is dus ook NIET gebeurd/gedaan. Iemand suggestie waarom dan wel al 5x sms verstuurd is?? Bedankt
  #14  
Oud 31-08-13, 12:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneEd Bekijk bericht
Maar heb net op overzicht/factuur van mijn zoon gekeken, toch al 5x een sms verstuurd.
Alvorens zo'n SMS te versturen toont iOS een blauwe pop-up met een waarschuwing dat de provider kosten kan aanrekenen voor die SMS. Heeft jouw zoon die pop-ups dan niet gezien? Omdat men moet reageren kan men er moeilijk naast kijken.
  #15  
Oud 31-08-13, 18:16
iphoneEd iphoneEd is offline
• iOS 10.3.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 331
Standaard

Bedankt voor de reaktie. Pop-up nog nooit gezien.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: O2 Legale Unlock 15 pond en niet naar Engeland janus1000 Unlock 632 24-10-11 23:30
SMS berichten en contacten terugzetten van 3G naar 4? iDo iTunes 3 10-08-10 08:35
van 1.0.2. naar 1.1.1, sms berichten bewaren swarthur iPhone algemeen 7 30-10-09 20:08
Sms berichten overzetten naar PC rivierke Archief 1 08-05-09 10:17
iphone mee naar engeland, wel Wi-Fi bzb Wi-Fi 6 25-08-08 16:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:36.