//

iphone mee naar engeland, wel wifi

iphone mee naar engeland, wel wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ga een lang weekend naar londen, en heb gratis wifi in de trein en in het hotel, hoe zorg ik ervoor dat ik geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-08-08, 09:09
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard iphone mee naar engeland, wel Wi-Fi

ik ga een lang weekend naar londen, en heb gratis Wi-Fi in de trein en in het hotel, hoe zorg ik ervoor dat ik geen data kosten in het buitenland krijg, is b.v. alleen Wi-Fi aan te schakelen en alle 3g/gprs uit? lijkt me zoizo handig dat ik alle fetch functies uitzet.

wie weet raad?

(p.s. ik hab al gezocht, maar er kwamen 87465489 topics waarvan de eerste pagina's over andere onderwerpen gingen, wellicht eens een keer een sticky voor de "iphone in het buitenland"?)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-08-08, 09:18
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bzb Bekijk bericht
ik ga een lang weekend naar londen, en heb gratis Wi-Fi in de trein en in het hotel, hoe zorg ik ervoor dat ik geen data kosten in het buitenland krijg, is b.v. alleen Wi-Fi aan te schakelen en alle 3g/gprs uit? lijkt me zoizo handig dat ik alle fetch functies uitzet.
)
Data Roaming uitschakelen (hoort default al uit te staan). Zit ergens in je instellingen.
  #3  
Oud 13-08-08, 09:40
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

jep is al het geval. verder dus gewoon van applicaties afblijven die data nodig hebben (mail e.d.)
  #4  
Oud 13-08-08, 09:46
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Er zijn een aantal nieuwsberichten over dit onderwerp die je op zich redelijk makkelijk had kunnen vinden

iPhone in buitenland: kosten van roaming en mobiel internet > Nieuws > iPhoneclub.nl

Tip: schakel roaming op de iPhone uit tijdens de vakantie > Nieuws > iPhoneclub.nl

BTW, als je 3g gejailbreaked is, installeer dan BossPrefs en zet daarmee alles uit. Dat is (nog) een extra zekerheidje om hoge kosten te voorkomen.

Veel plezier in England
  #5  
Oud 13-08-08, 10:16
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

ik heb hem nog standaard, binnenkort maar een vrijmaken, is het al 100% goed te doen?

bedankt wordt mijn eerste keer, (tot nu toe alleen bangkok parijs en new york gezien als wereldsteden)
  #6  
Oud 25-08-08, 16:03
wbs wbs is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Gouda
Berichten: 11
Standaard

Je kunt ook doen wat hier staat T-Mobile Mobiel Data Netwerk uitschakelen op iPhone | Apple | WBS-ONLINE na thuiskomst weer gewoon deinstalleren. Werkt bij mij perfect en je weet zeker dat je geen onbedoeld hoge rekening kan krijgen.
  #7  
Oud 25-08-08, 16:59
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

ok nou zo werkte het ook prima, en voor de mensen die naar londen gaan, ik heb 2 gratis Wi-Fi's kunnen ontdekken, in de wachtruimte tot en met de eurostar in londen station pancras, en op piccidillie circus bij de game hal aan de ingang bij starbucks, voor de rest nergens waar ik ben geweest dan en dat was overal
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 00:46
Wi-Fi stopt er plots mee FrisoP Wi-Fi 46 06-06-10 07:08
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft cpc9280 Wi-Fi 3 10-03-10 19:38
iPhone mee naar U.S.A.? Mistermax iPhone algemeen 6 03-05-09 00:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:19.