iphone mee naar engeland, wel wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ga een lang weekend naar londen, en heb gratis wifi in de trein en in het hotel, hoe zorg ik ervoor dat ik geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone mee naar engeland, wel Wi-Fi
ik ga een lang weekend naar londen, en heb gratis Wi-Fi in de trein en in het hotel, hoe zorg ik ervoor dat ik geen data kosten in het buitenland krijg, is b.v. alleen Wi-Fi aan te schakelen en alle 3g/gprs uit? lijkt me zoizo handig dat ik alle fetch functies uitzet.
wie weet raad? (p.s. ik hab al gezocht, maar er kwamen 87465489 topics waarvan de eerste pagina's over andere onderwerpen gingen, wellicht eens een keer een sticky voor de "iphone in het buitenland"?) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
jep is al het geval. verder dus gewoon van applicaties afblijven die data nodig hebben (mail e.d.)
|
|
||||
|
||||
Er zijn een aantal nieuwsberichten over dit onderwerp die je op zich redelijk makkelijk had kunnen vinden
iPhone in buitenland: kosten van roaming en mobiel internet > Nieuws > iPhoneclub.nl Tip: schakel roaming op de iPhone uit tijdens de vakantie > Nieuws > iPhoneclub.nl BTW, als je 3g gejailbreaked is, installeer dan BossPrefs en zet daarmee alles uit. Dat is (nog) een extra zekerheidje om hoge kosten te voorkomen. Veel plezier in England |
|
|||
|
|||
ik heb hem nog standaard, binnenkort maar een vrijmaken, is het al 100% goed te doen?
bedankt wordt mijn eerste keer, (tot nu toe alleen bangkok parijs en new york gezien als wereldsteden) |
|
|||
|
|||
Je kunt ook doen wat hier staat T-Mobile Mobiel Data Netwerk uitschakelen op iPhone | Apple | WBS-ONLINE na thuiskomst weer gewoon deinstalleren. Werkt bij mij perfect en je weet zeker dat je geen onbedoeld hoge rekening kan krijgen.
|
|
|||
|
|||
ok nou zo werkte het ook prima, en voor de mensen die naar londen gaan, ik heb 2 gratis Wi-Fi's kunnen ontdekken, in de wachtruimte tot en met de eurostar in londen station pancras, en op piccidillie circus bij de game hal aan de ingang bij starbucks, voor de rest nergens waar ik ben geweest dan en dat was overal
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
Wi-Fi stopt er plots mee | FrisoP | Wi-Fi | 46 | 06-06-10 08:08 |
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft | cpc9280 | Wi-Fi | 3 | 10-03-10 20:38 |
iPhone mee naar U.S.A.? | Mistermax | iPhone algemeen | 6 | 03-05-09 01:00 |
|
|