iPhone mee naar U.S.A.? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Over een week ga ik naar New York. Ik heb mij laten vertellen (wijsmaken...) dat zodra een in NL/Europa aangeschafte iPhone aankomt in de V.S. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone mee naar U.S.A.?
Over een week ga ik naar New York. Ik heb mij laten vertellen (wijsmaken...) dat zodra een in NL/Europa aangeschafte iPhone aankomt in de V.S. overschakelt naar een netwerk aldaar en bij terugkeer in NL niet meer terugschakelt en dus niet meer bruikbaar is.
Is dit een 'broodje aap'-verhaal of kan ik echt maar beter mijn iPhone thuislaten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is de grootste onzin
|
|||
|
|||
Hi Destiny,
Daar was ik al bang voor... Ik ben dus te goedgelovig geweest... Maar nu kan 'ie dus gewoon lekker mee! Het is waarschijnlijk wel verstandig geen gebruik te maken van internet i.v.m. hoge kosten, niet waar? Zijn er verder functies die ik absoluut niet moet gebruiken/aanzetten? Of juist functies die ik persé uit moet zetten? |
|
||||
|
||||
Als je data roaming uit hebt staan is er niks aan de hand. Dan kun je niks downloaden als je in het buitenland zit.
|
|
||||
|
||||
tip: zet je iPhone gewoon in vliegtuigmodus kan er nooit iets mis gaan
|
|
||||
|
||||
Inclusief "nie bellen nie"
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone mee naar engeland, wel Wi-Fi | bzb | Wi-Fi | 6 | 25-08-08 17:59 |
Reizen naar de VS iPhone mee. Uitvoer? | Franky | Archief | 6 | 17-11-07 17:04 |
|
|