//

onnodig veel dataverbruik mobiel internet

onnodig veel dataverbruik mobiel internet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds de 14de een nieuwe Iphone 5 bij een contract van KPN gekregen. In eerste instantie was is zeer tevreden. Het internet en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-02-13, 18:17
dodger80 dodger80 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard onnodig veel dataverbruik mobiel internet

Ik heb sinds de 14de een nieuwe Iphone 5 bij een contract van KPN gekregen. In eerste instantie was is zeer tevreden. Het internet en alles liep zeer snel. Die zelfde avond keek ik even na het verbruik van mijn mobiel internet en tot mijn schrik had ik in een dag 160 MB aan G3 data verbruikt. Terwijl dat mijn Iphone op mijn Wi-Fi netwerk aangesloten was. Ook viel mij op dat tijdens de verbinding met Wi-Fi er nog steeds G3 data werd gebruikt. Hier schrok ik eigenlijk een beetje van, aangezien ik een 1GB databundel heb. Ik had hiervoor een HTC one X met een 1GB databundel en daarbij was mijn maandelijks verbruik niet meer dan 250 á 300 MB. Bij de eerste keer opstarten kreeg ik de melding dat ik de telefoon moest upgraden naar 6.1. Dit heb ik toen ook gewoon gedaan. Vandaag ben ik met mijn nieuwe telefoon terug gegaan naar de KPN shop en heb ik een nieuwe Iphone 5 en een nieuwe simkaart gekregen. Maar ook bij deze geeft hij dezelfde problemen. Ik heb met Apple contact gehad maar deze gaven aan dat zij niets afwisten van deze problemen. Toen ik de eerste Iphone ging omruilen vertelde ze mij bij de KPN shop dat ik een voor hun onbekend probleem was.
Misschien dat iemand mij hierbij kan helpen. Ik heb geen apps die geactiveerd staan en die data verbruiken en alles wat data kan trekken staat zowat uit.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-02-13, 18:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Kijk eens in onderstaand, lang, topic.

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...0mb-24uur.html
  #3  
Oud 18-02-13, 18:42
anske12345's schermafbeelding
anske12345 anske12345 is offline
• iOS 7.0.4
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: maastricht
Berichten: 161
Standaard

daar kan ik ook eens in gaan kijken gr anske
  #4  
Oud 18-02-13, 18:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anske12345 Bekijk bericht
daar kan ik ook eens in gaan kijken gr anske
Dat is een heel goed idee want in die draad zijn zo ongeveer alle mogelijke oplossingen beschreven.
  #5  
Oud 18-02-13, 18:44
anske12345's schermafbeelding
anske12345 anske12345 is offline
• iOS 7.0.4
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: maastricht
Berichten: 161
Standaard

okee bedankt voor de snelle mail gr anske
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mobiel dataverbruik terwijl Wi-Fi aan staat. Mriekje iPhone algemeen 5 24-12-12 15:33
verschil mobiel internet & blackberry internet indodragon iPhone algemeen 1 24-09-11 17:01
Hi: Wel internet, maar geen dataverbruik. MartndeMus Overige providers Nederland 5 12-03-09 18:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:00.