Switch van sms naar iMessage discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ontvang berichten van een persoon via iMessage. Als ik deze beantwoord krijg ik steeds de melding dat het bericht niet verzonden is en heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Switch van sms naar iMessage
Ik ontvang berichten van een persoon via iMessage. Als ik deze beantwoord krijg ik steeds de melding dat het bericht niet verzonden is en heb dan de keuze om het bericht als sms te zenden.
Soms lukt het wel ook al zit de persoon naast mij Is dit misschien het internetprobleem van de iPhone 4S waar recent in update voor was? Of was deze update voor de 4S enkel voor de 3G verbindingssnelheid ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat ging over 3G-verbinding. Zowel bel-, sms- en dataproblemen. Het probleem deed zich alleen voor op 4S-toestellen.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als ik nu een bericht wil zenden via iMessage wordt de stuur knop blauw echter krijg ik nog steeds dat het bericht niet verzonden is.
Als de stuur knop blauw is betekend dit toch dat de ontvanger online is ? Ik zend naar het telefoonnummer en ook geprobeerd naar zijn emailadres. Wat is er hier fout? |
|
|||
|
|||
Ik heb het opgelost door iMessage uit te schakelen en terug in te schakelen. Ik betaal natuurlijk wel opnieuw activeringkosten door de sms die moet verzonden worden.
Wellicht was dit iMessage gedoe in de war geraakt door de iOS updates |
|
||||
|
||||
Je hoeft niets te betalen voor die activatie, normaal gesproken is dat voor rekening van de provider.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Imessage - sms | Freeltd | iPhone Apps | 6 | 24-10-12 12:32 |
iMessage wordt steeds als sms verzonden | coen0462 | iPhone algemeen | 5 | 26-09-12 18:46 |
Switchen tussen iMessage en sms zonder elke keer naar de instellingen te gaan. | lastheart | iPhone algemeen | 7 | 09-08-12 02:15 |
iMessage verzenden als SMS | Koevoeter | iPhone algemeen | 5 | 07-02-12 12:24 |
App (lees: switch) om telefoon/sms/foto's te blokkeren | Denis | iPhone Apps | 0 | 16-09-10 13:08 |
|
|