Iphone 4 verkopen binnen 90 dagen na koppelen id? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 5 gekocht en wou mijn iphone 4 verkopen alleen die heb ik 3 weken geleden gekoppeld aan mijn Apple ID Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 verkopen binnen 90 dagen na koppelen id?
Ik heb een Iphone 5 gekocht en wou mijn iphone 4 verkopen alleen die heb ik 3 weken geleden gekoppeld aan mijn Apple ID
Nu begrijp ik dat je daarna 90 dagen de telefoon niet meer aan een ander ID kan koppelen klopt dat? Dus zou de koper hem dan minimaal 2 maanden niet aan zijn eigen ID kunnen koppelen? Of heb ik dit verkeerd begrepen? Want dat zou betekenen dat ik hem dus eigenlijk pas over ruim 2 maanden kan verkopen. heeft iemand hier een duidelijk antwoord op? Groetjes Johan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan toch gewoon uitloggen met je eigen Apple ID via instellingen ?
Nadat je dat hebt gedaan kan men weer inloggen met een andere Apple ID |
|
|||
|
|||
Ik heb via itunes - store - mijn apple ID de Iphone verwijderd uit de lijst .. maar wat bedoelen ze dan met de tekst:
Computers en apparaten kunnen eenmaal per 90 dagen met een andere Apple ID worden geassocieerd .. Groetjes Johan Laatst gewijzigd door johan1978; 19-02-13 om 20:39. Reden: Plaatje werkt niet ... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verkopen van goederen binnen de app | GuidoRijshouwer | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 23-02-12 13:39 |
Winpwn binnen enkele dagen beschikbaar? | RHCPeter | Archief | 2 | 22-07-08 20:13 |
PwnageTool 2.0 binnen 2 a 3 dagen beschikbaar | studiojeroen | Archief | 68 | 20-07-08 02:16 |
Software matige unlock binnen paar dagen? | pspklant | Archief | 65 | 24-12-07 12:18 |
|
|