Ervaring met vochtschade herstel iphone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 4 is in het water gevallen en heeft daar ruim 2 uur ingelegen, voordat hij weer boven water was. Dit aangegeven bij de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ervaring met vochtschade herstel iphone?
Mijn iphone 4 is in het water gevallen en heeft daar ruim 2 uur ingelegen, voordat hij weer boven water was.
Dit aangegeven bij de verzekering en deze geven aan, dat dit makkelijk herstelbaar is door een erkend bedrijf. Heeft iemand ervaring met zo'n reparatie? Ik krijg 6 maanden garantie, maar alleen op de vervangen onderdelen, wat gebeurt er als, ik noem maar wat, de home knop defect gaat? Dit zal altijd een discussie blijven volgens mij. Graag hoor ik jullie ervaringen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ervaringen kan je vinden in onderstaande, lange draad:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-garantie.html |
|
||||
|
||||
AUB daar verder praten.
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Front camera iphone 5 kapot na herstel vochtschade | knish | Archief | 3 | 03-11-12 13:17 |
vochtschade Moederbord iphone 5 | knish | iPhone algemeen | 3 | 02-11-12 13:17 |
iPhone 4S, onterechte diagnose vochtschade | tremmal | Archief | 2 | 16-10-12 09:47 |
iPhone 3G Vochtschade - Rood Lampje naast oorspeaker | dvbeeten | iPhone algemeen | 3 | 06-07-12 14:09 |
Iphone met vochtschade kan niet worden gerepareerd | Jan-Anton | iPhone algemeen | 3 | 10-08-10 19:57 |
|
|