iPhone 5 - touchscreen werkt raar! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds de update naar 6.1.2 heb ik veel moeite om te typen! hij neemt telkens andere letters of tekens dan waar ik op drukte. ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 - touchscreen werkt raar!
sinds de update naar 6.1.2 heb ik veel moeite om te typen!
hij neemt telkens andere letters of tekens dan waar ik op drukte. ook is het zo dat bij vb ontgrendeling of binnengekomen sms (op lockscreen) hij niet ontgrendeld. de schuifbalk volgt mn vinger naar rechts maar de iPhone ontgrendelt niet... ik dacht eerst dat het aan mezelf lag maar daarnet heb ik per toeval ontdekt dat wnr ik mn vinger net onder het scherm hou mn scherm daarop reageert! dus vb in mn dock als ik mn vinger even net onder het scherm houd mn icoontjes gaat trillen. dit heb ik nog niet voorgehad... vind het raar. maar vooral het typen is ergerlijk! iemand met dezelfde problemen? Alvast bedankt ! Indy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies dezelfde problemen als jij. Maar wel vanaf dag 1.
Het vervelende is.......de problemen zijn er niet altijd. Ben benieuwd of meer mensen deze problemen hebben. |
|
||||
|
||||
gebruik je een screenprotector?
|
|
|||
|
|||
Heb je enkel tijdens het opladen van de iPhone?
|
|
|||
|
|||
Ik heb het niet perse alleen tijdens het laden.
En ik gebruik een screenprotector. Zou die er iets mee te maken kunnen hebben? |
|
|||
|
|||
Geef de iPhone een harde reset
Ik heb verhalen gelezen dat sommige screenprotectors statisch geladen worden echter bij het aanraken zou dit weg moeten zijn. Let me know ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Touchscreen iphone 3GS doet raar | Sanne43 | iPhone algemeen | 2 | 26-10-12 21:26 |
HELP!! Touchscreen Iphone werkt niet meer!! | Hugorobbos | iPhone algemeen | 18 | 23-03-12 18:21 |
touchscreen iphone 4 werkt niet, | declan | iPhone algemeen | 0 | 04-08-11 02:15 |
Touchscreen Iphone 4 werkt soms niet | lillith | iPhone algemeen | 2 | 19-11-10 10:32 |
Iphone touchscreen werkt niet meer | dennis3 | iPhone algemeen | 3 | 06-12-09 16:30 |
|
|