Vodafone en iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 5 en een zakelijk vodafone abonnement, regelmatig krijg ik de melding dat ik geen data abonnement heb. Hoe los ik dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vodafone en iphone 5
Ik heb een iphone 5 en een zakelijk vodafone abonnement, regelmatig krijg ik de melding dat ik geen data abonnement heb. Hoe los ik dit op?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Door een abbo te nemen met data misschien?
|
|
|||
|
|||
Heb ik natuurlijk, soms net als vandaag heb ik ineens geen data meer . Telefoon geeft wel 3G aan maar als ik op internet wil krijg ik geen connectie met server
|
|
||||
|
||||
Heb je wel de juiste instellingen op de iPhone?
Ik heb ooit een Vodafoon zakelijk abonnement gehad en kan me herinneren dat ze voor prive en zakelijk andere servers gebruiken Instellingen per toestel -Zakelijk klantenservice |
|
|||
|
|||
Citaat:
-> "Mobiele datanetwerk" En dan de juiste APN gegevens invullen. Dit had ik bij andere providers nooit.
|
|||
|
|||
Gewoon een keer 1200 bellen (klantenservice, is gratis) en gewoon vragen. Als ik iets heb bij Vodafone zakelijk, hang ik gelijk aan de telefoon. Daar betaal je voor.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 vodafone UK opnieuw activeren ! Met een vodafone UK prepaid kaart ? | flyingdutchjan | Vodafone | 1 | 11-02-12 14:57 |
|
|