updates van apps al enkele dagen niet werkzaam discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een probleem met mijn iphone 4s , de app store geeft een melding,nu inmiddels meerdere, op het hoofdscherm, als ik de app store ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
updates van apps al enkele dagen niet werkzaam
ik heb een probleem met mijn iphone 4s ,
de app store geeft een melding,nu inmiddels meerdere, op het hoofdscherm, als ik de app store open,klik ik rechtsonder op update, maar hij geeft niets weer, ik heb de telefoon al helemaal opnieuw opgestart, ook dat helpt niet, wie weet wat ik nu kan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij hetzelfde probleem. Verder niets ondernomen en twee dagen later werkte het spontaan wer als vanouds.
|
|
|||
|
|||
Hier gaat het updaten van Apps via de App Store ook zeer traag!!
|
|
|||
|
|||
Hier het zelfde probleem.
Sinds enkele dagen last van. Volgens mij heb ik niets vreemd gedaan en ik werk niet met een jailbreak. Verschil is wel dat ik een iPhone 5 gebruik. Heb de nieuwste software dus updaten kan ik niet. Heb al van alles geprobeerd dat logisch kan zijn (herstarten, herstellen, etc.) maar nog niets heeft gewerkt. Heb inmiddels 4 updates open staan, maar hij laadt niets, dus ik kan niets updaten. Iemand een suggestie tot een oplossing? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Updates van apps in iTunes 11? | Sarientje | iTunes | 2 | 30-12-12 19:58 |
Updates van apps 2e hands ipad1 lukt niet | Mooniek | iPad Apps | 5 | 24-03-12 08:19 |
Winpwn binnen enkele dagen beschikbaar? | RHCPeter | Archief | 2 | 22-07-08 20:13 |
|
|