3g werkt niet meer op iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Sinds een kleine 3 weken doet mijn 3g het niet meer op mijn iPhone. Als ik een adres intyp op internet staat er: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3g werkt niet meer op iPhone 4
Beste lezers,
Sinds een kleine 3 weken doet mijn 3g het niet meer op mijn iPhone. Als ik een adres intyp op internet staat er: safari kan de pagina niet openen omdat de server niet reageert/ omdat de server onvindbaar is. Ik heb (denk ik) alles al geprobeerd: netwerkinstellingen herstarten, aan en uitzetten, terug naar fabrieksinstellingen etc. Als ik een andere APN invul doet mijn 3g het heel even waarna hij er weer mee stopt. Wi-Fi werkt overigens wel gewoon, maar daar heb ik niet zoveel aan als ik niet thuis ben. Ik hoop dat jullie mij hier advies/tips over kunnen geven. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sim kaart vervangen en abo of beltegoed nakijken.
De provider kan je internet ook blokkeren |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien is terug opnieuw herstellen als nieuwe iphone
(je kan later de backup terug zetten) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben net achter iets opmerkelijks gekomen: als ik mijn simkaart dus in een andere iphone doe werkt het internet wel. Je zou dus zeggen dat het aan mijn iphone zelf ligt. Echter, als ik een andere simkaart in mijn iphone doe werkt het internet wél! Ik begin nu wel een beetje in de war te raken.. Het lijkt net of het ligt aan de combinatie van mijn simkaart met mijn iphone... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 home button werkt niet meer en nog meer hardware problemen | daan1992 | iPhone algemeen | 0 | 18-08-12 23:36 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
iphone werkt niet meer | MisterM24 | Archief | 2 | 15-07-08 16:47 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|