Batterij snel leeg na reparatie home button? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de haperende home button van mijn iPhone 4 laten repareren, en nu lijkt mijn batterij ineens véél sneller leeg te lopen, ook als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij snel leeg na reparatie home button?
Ik heb de haperende home button van mijn iPhone 4 laten repareren, en nu lijkt mijn batterij ineens véél sneller leeg te lopen, ook als ik 'm helemaal niet gebruik en er niets op de achtergrond draait. Voordat ik de reparateur van van alles ga beschuldigen wilde ik even checken of het mogelijk is dat er bij de reparatie van de home button iets met de batterij gebeurd zou kunnen zijn - any thoughts? Thanks!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
dit snap ik niet
waarom niet gewoon even navraag doen bij de reparateur?, nu komen er allerlei speculaties waarom wel en niet ,en daar heb je niks aan , neem aan dat je garantie hebt op deze "reparatie"? ow ik snap het al : tis zeker weer zo'n universeele phone reparateur die het wel ff kon fiksen, en geen officielle apple dienst ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Sow what? volgens mij heeft die reparateur of zijn werk goed gedaan of niet en heeft hij jouw batterij vervanen door een "nep" en dan doorverkocht. Wat die home knop betreft: Er is GEEN verband met de batterij en home knop! |
|
||||
|
||||
Citaat:
dit is al weer het zoveelste draadje dat iets is gefixt door "iemand" en dat er alleen maar meer klachten zijn bijgekomen, vaak centen kwestie , dan dus ook niet lopen miepen ..... gewoon even terug gaan en uitleggen wat het probleem is ..... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het was inderdaad een universele reparateur, maar de reden was niet centen (kostte bijna hetzelfde als bij een officiele reparateur) maar dat het dicht bij mijn huis zit wegens heb het gruwelijk druk. Dit is de eerste keer dat ik een telefoon laat repareren, ik heb gewoon even online gezocht of er geen slechte recensies waren van deze winkel, en die waren er niet. Ik heb van anderen uit mijn omgeving ook positieve verhalen over universele reparateurs gehoord, dus ik verwachtte niet dat er problemen zouden zijn. Tegen de tijd dat ik terug kom uit mijn werk in een andere stad is de winkel dicht, dus ik kan er pas weer zaterdag naartoe, vandaar dat ik dacht het hier eerst even te vragen. Anyway, een discussie over waar ik hem heb laten repareren heb ik niet heel erg veel aan, ik wilde alleen graag weten of dit een bekend probleem is. |
|
|||
|
|||
Sluit de iPhone aan de originele lader aan en voer een harde reset uit. Laat de iPhone opladen tot 100% capaciteit. Als 100% bereikt is dan laat je hem nog ca. 30 minuten aan de lader.
Als het probleem dan nog aanwezig kan je terug gaan naar die reparateur. Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Ga ik proberen, hartelijk dank Timosha!
|
|
|||
|
|||
Doe dat Als de accu los geweest is van het moederbord zijn er een paar vluchtige parameters over de toestand van de accu verdwenen. Door de beschreven procedure uit te voeren wordt de accu opnieuw gekalibreerd.
Succes gewenst |
Labels |
batterij snel leeg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij snel leeg? | polopeer | iPhone algemeen | 11 | 29-03-12 18:49 |
batterij snel leeg | gertk57 | iPhone algemeen | 6 | 12-09-11 21:51 |
Batterij snel leeg (fw 4.x) | wikas | iPhone algemeen | 56 | 19-03-11 12:29 |
Batterij snel leeg | --koen-- | iPhone algemeen | 7 | 20-06-10 08:44 |
Batterij snel leeg | Cronaldo7 | Archief | 11 | 23-07-09 17:00 |
|
|