Titel+Artist krijg in "Standby" scherm (ervaren gebruiker gevraagd) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) oke dankjewel, maar is er geen makkelijkere manier dan stuk voor stuk het liedje/album zelf een plaatje te geven? ik heb geen zin om bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
oke dankjewel,
maar is er geen makkelijkere manier dan stuk voor stuk het liedje/album zelf een plaatje te geven? ik heb geen zin om bij 3000 liedjes dit aan te moeten passen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
niet dat ik weet, k heb t ook zo gedaan vo 230+ songs, en nu iedere song dat ik toevoeg, controleer ikzelf al direct.
|
|||
|
|||
croiman, geen oplossing gevonden?
ik heb in ieder geval geen PM terug gekregen.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
aan wb1987: ik denk dat je best gewoon artiest en naam van het nummer in een vak zet.. dan zie je de artiest en de naam als je hem uit standby haalt..
en aan Janh078: gewoon al je liedjes van het album selecteren.. info.. afbeelding toevoegen en aanvinken.. als verzameling.. veel succes.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Enfin, ik zoek geen "simpele" oplossing maar een oplossing in de strings dat automatisch voor elk nummer naam en artiest wordt weergegeven. Toch bedankt |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde "probleem" als wb1987. Vooral als ik in de auto zit vind ik het handig om even snel te checken van wie dat nummer ook alweer was wat ik dan aan het luisteren ben.
Als je in standby twee keer op de home toets drukt, krijg je dat schermpje dat je naar een volgend nummer gaat en daar staat alleen de titel van het nummer en niet de artiest. Om hem dan telkens van standby te halen is ook irritant. (tip: als je hem aan de autolader hangt, gaat hij niet in standby en zie je dus wel altijd de artiest). Maar goed, zou leuk zijn als het aan te passen is (dus de weergave van de mobile player als je 2 keer op de home toets drukt) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het zou gewoon handig zijn.. Al de voorgestelde oplossingen die hiervoor zijn beschreven, zijn geen oplossingen voor dit "probleem". |
|
||||
|
||||
Zelf heb ik het probleem niet, in het schermpje van mijn Harman Kardon staat alle info
In de auto is een lader zodat hij niet standby gaat een oplossing zoals Sluuz al aangaf. Onderweg (niet auto dus) zie ik zo snel geen oplossing i.d.d., mss in de nieuwe iPhone En voor Janh078 is het jammer maar helaas. Als je de moeite niet wilt doen krijg je nooit de beloning. Zelf heb ik bijna 200Gb muziek op de computer, 31791 files staan compleet met cover en tag's. De rest (9529 files) staan nog klaar en zo nu en pak ik een paar albums om af te maken. Alles wat er nieuw bij komt wordt direct voorzien van alle tag's en covers. No pain, no gain |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Waar staat titel "gedeeld" in iTunes? | LaLena | iTunes | 3 | 16-01-11 15:01 |
iPhone: "hulp gevraagd" iphone jailbreak | hean | Jailbreak | 10 | 29-09-09 09:21 |
Plots vreemd scherm ipv "ontgrendel" scherm | BfromB | iPhone algemeen | 9 | 23-01-09 00:23 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|