bluetooth werkt niet op iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Net een nieuwe iPone 5 aangeschaft. lukt niet om te koppelen aan een Parrot carekit. Overigens ook niet aan m'n iPad en Mac. Vodafone heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bluetooth werkt niet op iPhone 5
Net een nieuwe iPone 5 aangeschaft. lukt niet om te koppelen aan een Parrot carekit. Overigens ook niet aan m'n iPad en Mac. Vodafone heeft aangeboden om 'm om te ruilen, maar ik vraag me af of dat zinvol is. Nieuws OS geinstalleerd. Wie weet raad?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is firmware van carkit up to date?
|
|||
|
|||
Evt carkit resetten. De knop van de carkit indrukken en ingedrukt houden lpm 10-20 seconden. Dan opnieuw proberen te koppelen.Mogelijjk is de geheugen van CK vol.
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde, heb payleven een mobiel pinapparaat, kan die gewoon niet met me bluetooth vinden, me vriendin precies hetzelfde, ook kennen we elkaars telefoon niet vinden met bluetooth
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iOS: ondersteunde Bluetooth-profielen |
|
|||
|
|||
Hier geen probleem met mijn Parrot CK3100.
|
|
|||
|
|||
Ik kan ook gewoon verbinden met m'n Parrot.
|
Labels |
iphone 5 paarot bluetooth, iphone 5 parrot bluetooth |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 iOS6.1; bluetooth verbinding met carkit werkt niet | nyl020905 | iPhone algemeen | 19 | 04-03-13 22:31 |
Bluetooth op 4s werkt niet | arjope | iPhone algemeen | 35 | 21-11-12 12:17 |
Jabra bluetooth headset BT2045 werkt niet op iphone 4s | vries.maarten | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 01-11-11 16:11 |
iPhone 4 - Bluetooth en oorspeaker werkt niet na reparatie | DonkereKip | iPhone algemeen | 6 | 04-06-11 21:13 |
Bluetooth iphone werkt niet | storm1908 | iPhone algemeen | 14 | 14-03-10 19:19 |
|
|