iPhone 4s bluetooth vind geen apparaten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4s op 6.1.1 (zonder jailbreak) en ik denk dat m'n bluetooth niet helemaal werkt. Het vind geen enkel apparaat als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s bluetooth vind geen apparaten
Ik heb een iPhone 4s op 6.1.1 (zonder jailbreak)
en ik denk dat m'n bluetooth niet helemaal werkt. Het vind geen enkel apparaat als ik bluetooth aanzet. Ik heb ook een iPhone 3Gs en een iPad 4, die vinden elkaar wel gewoon met bluetooth, maar die zien mijn iPhone 4s niet, en de iPhone 4s ziet die 2 apparaten niet. Wi-Fi werkt wel gewoon goed op de 4s. Dus weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen? (aan/uit en hard reset werkte niet) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bluetooth apparaten? | nielstennis | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 10-04-12 12:21 |
2 apparaten via Bluetooth? | Twigg | iPhone Apps | 0 | 18-03-11 20:10 |
Vind geen apparaten Bluetooth kapot? | enjoyy | iPhone algemeen | 13 | 11-01-11 15:38 |
iphone vind geen bluetooth verbinding met macbook pro | cookmen | iPhone algemeen | 6 | 19-07-10 13:13 |
Probleem bij verwijderen bluetooth apparaten | marc010 | iPhone algemeen | 2 | 30-03-10 22:52 |
|
|