Wat doet een "reset" ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik het goed begrijp is "de" manier om een reset te doen het indrukt houden van de HOME en SLEEP/WAKE knop totdat je weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat doet een "reset" ?
Als ik het goed begrijp is "de" manier om een reset te doen het indrukt houden van de HOME en SLEEP/WAKE knop totdat je weer het grijze appeltje ziet, dan beide tegelijk loslaten.
Wat reset ie eigenlijk als ik dit doe? Als ik dit namelijk doe vanuit het SMS scherm dan start ie na de "reset" weer op in het SMS-scherm. Ook zijn de browser-tabs nog hetzelfde, de cookies, history... alles is er nog. Hoe kan ik nu een fatsoenlijke reset doen waarbij hij echt alle temp-zooi weggooit? Call history, browser history, onthouden wlan-netwerken, .... ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Daar ben ik ook benieuwd naar!
|
|
||||
|
||||
Het is geen reset.. het is een hard reboot, dit is voor als je iPhone vastloopt (Gebeurt bij mij best vaak somehow..)
echt settings resetten kan gewoon via settings > general > reset..? |
|
|||
|
|||
Mijn installer en customize iconen zijn verdwenen en ik denk dmv een reset dat als alles weer naar een soort van farbrieksinstellingen is. Dat het dan weer goed is. Klopt dat? Als ik bijv. die reset doe via settings -general ? Of moet ik dan een hard reboot dan? (Zo ja, hoe moet dat dan?)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
daarna weer naar 1.1.3 moet of is een harde reset minder ingrijpend ? |
|
||||
|
||||
ligt eraan, home + sleep inhouden tot hij uitgaat zorgt alleen maar dat hij gedwongen uitgaat. Gewoon weer aanzetten en je kan weer doorgaan
|
|
||||
|
||||
Harde reset is dus eigenlijk een geforseerd stoppen bij de Mac of PC door enkele seconden zijn start knop in de houden.
Dit gebeurd dan zonder data verlies of verlies van 3 party stuff? |
|
|||
|
|||
maar wat doet dat dan?
Citaat:
verwijderd dat dan al je gegevens of zorgt het echt alleen dat je ipod niet steeds vastloopt? |
|
|||
|
|||
Hij reboot alleen je toestel, oftewel op nieuw opstarten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
Iphone Kapot? Bestaat er een "master reset" als laatste redmiddel? | flipbosch | Unlock [archief] | 10 | 19-02-08 15:23 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|