iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Slechte 3G performance na update 6.1.2 (meerdere providers) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/136127-slechte-3g-performance-na-update-6-1-2-meerdere-providers.html)

antoon100 03-03-13 11:57

Het juiste plaatje komt eraan!

Ik kom er wel ....
Even geduld

antoon100 03-03-13 12:08

1 Bijlage(n)
Ah nu weet ik wat je bedoel nu ik het zie,

ik heb er tijdje geleden les over gehad over de dos-commandos.

tis zoiets dat we dus nodig hebben?

Ja, ik denk dat ik weet wat je bedoelde(zat nog wat ver in men hoofd)

Guest-20180925190238 03-03-13 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door antoon100 (Bericht 882823)
ik heb er tijdje geleden les over gehad over de dos-commandos.

Ja, de MS-DOS commando's :rolleyes::rolleyes::rolleyes: (Sorry, ik kon het écht niet laten :))

antoon100 03-03-13 12:16

1 Bijlage(n)
Ik heb vanuit mijn locatie een route gedaan naar die ip dus 212.68.193.92 (die jij eerder ook had gedaan)
dit is bij mij het resultaat.

Dit is het resultaat(in bijlage)

Guest-20180925190238 03-03-13 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door antoon100 (Bericht 882828)
Ik heb vanuit mijn locatie een route gedaan naar die ip dus 212.68.193.92 (die jij eerder ook had gedaan)
dit is bij mij het resultaat.

Hopelijk zie je nu ook het verschil van differentie en de reden waarom je dat plaatje uit het eerste bericht in deze draad beter niet had opgestuurd naar Apple met jouw "bug report".

Dat was het nu écht wat mij betreft :)

antoon100 03-03-13 12:23

Beste mensen,

ik heb het nogmaals getest in werkelijkheid en 3G werkt perfect op de iPhone 5.

Speedtest resultaten kloppen volgens mij nu inderdaad langs geen kanten.

Ik ga de bug report die ik vanmorgen bij apple gedaan heb intrekken.

Wat voor onzin allemaal ..... (Vermijd het gebruik van de speedtest app --> dit zijn foutieve resultaten)

Guest-20180925190238 03-03-13 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door antoon100 (Bericht 882830)
Wat voor onzin allemaal .....

De grootste onzin is dat je rond 13u20 al jouw berichten hebt aangepast. En dat is dus niet netjes :eek: Dat heb je trouwens ook al in andere topics gedaan als jouw voorbarige stellingen en conclusies ad absurdum worden gevoerd.

antoon100 03-03-13 13:52

Maar wat is men nu met foutieve info....

Als het dus geen bug is hoeft er dus ook niets te gebeuren.

Ook bij vorige topics als er blijkt info die ik verstrekt heb foutief te zijn haal ik die weg.
Een forum is toch ook niet een plaats waar foutieve informatie wordt verzamelt, of wel soms?
Dus de foute info die ik deelde gaat eruit.
Juiste informatie laat ik staan.

guanche 03-03-13 15:18

deze speedtest info is slechts om losjes de resultaten te vergelijken. Zeker niet als diagnose tool. De hele discussie over betrouwbare app/servers in luik is een beetje beside the point. Het probleem blijft; ik en blijkbaar meerdere met mij, kunnen geen fatsoenlijk gebruik maken van 3G.

Ik lijk trouwens nu betere resltaten te halen, straks eens testen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door antoon100 (Bericht 882769)
Beste mensen,

Voor alle duidelijkheid, er is GEEN probleem.
Diegenen die beweren toch problemen ondervinden kan je altijd onderstaande stappen volgen.
Maar dit lijkt me niet nodig, want er is geen probleem.

De oplossing is als volgt:

1. Ga naar instellingen -> Aanbieder en schakel daar automatisch uit
2. even wachten en maak dan je keuze van provider(laat automatisch uit staan!!!)
3. Zet vliegtuigmodus aan
4. zet vliegtuigmodus uit
5. Start je iPhone opnieuw op

(Bron: Apple discussieforum)

Veel success !!!

heb je de specifieke link? Ik ga dit straks ook uitproberen. Maar zeggen dat er geen probleem is, klopt dus niet ;) er komt een update -> slechte performance, dat lijkt me dus een probleem. Wat jij post is een workaround. Maar ik ben benieuwd naar het resultaat er van! bedankt voor het inlichten iig!

antoon100 03-03-13 15:26

Specifieke link?
Heb je dat nodig?, het is ook geen voorgestelde oplossing van Apple hoor!
De oplossing komt trouwens van een Mexicaan.

guanche 03-03-13 15:29

niet persee nodig. maar zou graag de achtergrond lezen van de oplossing, waarom het zou moeten werken e.d. Puur uit nieuwsgierigheid

antoon100 03-03-13 15:31

Veel achtergrond valt niet te lezen, alleen reacties van mensen die het geprobeerd hebben.(daarom geen link)

vuurvreter 03-03-13 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door antoon100 (Bericht 882856)
Maar wat is men nu met foutieve info....

Als het dus geen bug is hoeft er dus ook niets te gebeuren.

Ook bij vorige topics als er blijkt info die ik verstrekt heb foutief te zijn haal ik die weg.
Een forum is toch ook niet een plaats waar foutieve informatie wordt verzamelt, of wel soms?
Dus de foute info die ik deelde gaat eruit.
Juiste informatie laat ik staan.

Het is beter om je "verkeerde" info aan te vullen met "verbeterde" info, dan je verkeerde info weg te halen. Juist daar heeft men wat aan, en zeker op een forum waar men elkaar probeert te helpen. ;)

antoon100 03-03-13 17:01

Ok, ik zal proberen maar kan niets beloven.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:29.