Slechte 3G performance na update 6.1.2 (meerdere providers) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het juiste plaatje komt eraan! Ik kom er wel .... Even geduld...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Het juiste plaatje komt eraan!
Ik kom er wel .... Even geduld |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ah nu weet ik wat je bedoel nu ik het zie,
ik heb er tijdje geleden les over gehad over de dos-commandos. tis zoiets dat we dus nodig hebben? Ja, ik denk dat ik weet wat je bedoelde(zat nog wat ver in men hoofd) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb vanuit mijn locatie een route gedaan naar die ip dus 212.68.193.92 (die jij eerder ook had gedaan)
dit is bij mij het resultaat. Dit is het resultaat(in bijlage) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat was het nu écht wat mij betreft |
|
||||
|
||||
Beste mensen,
ik heb het nogmaals getest in werkelijkheid en 3G werkt perfect op de iPhone 5. Speedtest resultaten kloppen volgens mij nu inderdaad langs geen kanten. Ik ga de bug report die ik vanmorgen bij apple gedaan heb intrekken. Wat voor onzin allemaal ..... (Vermijd het gebruik van de speedtest app --> dit zijn foutieve resultaten) Laatst gewijzigd door antoon100; 03-03-13 om 14:18. |
|
|||
|
|||
De grootste onzin is dat je rond 13u20 al jouw berichten hebt aangepast. En dat is dus niet netjes Dat heb je trouwens ook al in andere topics gedaan als jouw voorbarige stellingen en conclusies ad absurdum worden gevoerd.
|
|
||||
|
||||
Maar wat is men nu met foutieve info....
Als het dus geen bug is hoeft er dus ook niets te gebeuren. Ook bij vorige topics als er blijkt info die ik verstrekt heb foutief te zijn haal ik die weg. Een forum is toch ook niet een plaats waar foutieve informatie wordt verzamelt, of wel soms? Dus de foute info die ik deelde gaat eruit. Juiste informatie laat ik staan. Laatst gewijzigd door antoon100; 03-03-13 om 15:32. |
|
|||
|
|||
deze speedtest info is slechts om losjes de resultaten te vergelijken. Zeker niet als diagnose tool. De hele discussie over betrouwbare app/servers in luik is een beetje beside the point. Het probleem blijft; ik en blijkbaar meerdere met mij, kunnen geen fatsoenlijk gebruik maken van 3G.
Ik lijk trouwens nu betere resltaten te halen, straks eens testen. Citaat:
|
|
||||
|
||||
Specifieke link?
Heb je dat nodig?, het is ook geen voorgestelde oplossing van Apple hoor! De oplossing komt trouwens van een Mexicaan. |
|
|||
|
|||
niet persee nodig. maar zou graag de achtergrond lezen van de oplossing, waarom het zou moeten werken e.d. Puur uit nieuwsgierigheid
|
|
||||
|
||||
Veel achtergrond valt niet te lezen, alleen reacties van mensen die het geprobeerd hebben.(daarom geen link)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
||||
|
||||
Ok, ik zal proberen maar kan niets beloven.
|
Labels |
3g-dataverkeer, 6.1.2 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Slechte gps na TomTom update | profisat | iPhone Navigatie | 2 | 13-12-12 19:35 |
Zeer slechte ontvangst na update 4.0 | Triple-D | Odido (T-Mobile) | 2 | 26-06-10 16:19 |
|
|