iPhone 5 stemvervorming discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had sinds de release in België meteen de iPhone 5. Na een paar dagen merkte ik dat ik bij het bellen diegene die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 stemvervorming
Hallo,
Ik had sinds de release in België meteen de iPhone 5. Na een paar dagen merkte ik dat ik bij het bellen diegene die me belde echt heel onduidelijk hoorde. Echt heel vervormd bijna net een robotstem. Soms viel het geluid bij momenten helemaal weg. Sommige keren had ik er totaal geen last van. Ondertussen is de iPhone opgestuurd geweest volledig gereset terug gekregen en hij deed het dus nog steeds. Meteen opnieuw ingeleverd en heb ik een nieuwe iPhone gekregen en deze heeft dat probleem gelukkig niet meer. Nu wou ik toch graag weten als er soms nog mensen hier op het forum dit probleem hebben gehad of misschien nog steeds hebben ? Greets |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja ik heb dit ook. Heb sinds 2 dagen een iPhone 5 en bij de helft van mijn telefoongesprekken komt het voor dat de stem ongeveer 5 tot 10 seconden vervormd is, en zoals je zegt een beetje op een robotstem lijkt. Ik ga morgen langs Hi om te vragen of dit aan de verbinding ligt of aan mijn iPhone.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|