iPhone 4S 16gb top deal abbonement gevonden? Advies a.u.b discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een vraag naar aanleiding van een abbonement. Ik wil een iPhone 4S 16GB aanschaffen en heb het volgende abbonement kunnen vinden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S 16gb top deal abbonement gevonden? Advies a.u.b
Beste mensen,
Ik heb een vraag naar aanleiding van een abbonement. Ik wil een iPhone 4S 16GB aanschaffen en heb het volgende abbonement kunnen vinden. Mijn vraag is dus of dit een goedkope deal is. iPhone 4S 16GB met 500MB + 1000 sms + 200 minuten (je minuten worden overigens per seconden afgerekend) en het is een 1 jaar contract. Voor het toestel betaal ik 200,- en maandelijk 35,- Kan een kenner of deskundige mij bevestigen of dit een goede deal is! Alvast bedankt voor het lezen!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zo op het eerste gezicht lijkt me dit geen slechte deal. Welke provider heeft dit abonnement in de aanbieding?
|
|||
|
|||
Vodafone zelfs! Dus met netwerk zit ik zeker goed
|
|
|||
|
|||
Klinkt in combinatie met het netwerk zeker niet slecht. Denk dat het schappelijke van de prijs in het toestel zit, 4S ipv 5. Als je je kunt vinden in aanbod/prijs dan denk ik dat je met een gerust hart dat abonnement kunt afsluiten.
|
|
|||
|
|||
Sorry, wat bedoel je precies met ''Denk dat het schappelijke van de prijs in het toestel zit, 4S ipv 5''. Bedoel je daarmee omdat het niet de iPhone 5 is, het daarom wat goedkoper is?
|
|
|||
|
|||
Ja, zeker als je kijkt naar wat je voor de telefoon moet bijbetalen. Als ik bij Vodafone kijk dan is zo'n abo met een iPhone 5 €37,50/maand en €439,- bijbetalen voor het toestel.
|
|
|||
|
|||
Ja inderdaad, heb echt heel de dag rond gekeken naar de beste deals! Hartstikke bedankt voor je feedback/advies!!
|
|
|||
|
|||
Graag gedaan. Succes met je keuze (en alvast veel plezier met je iPhone).
En bij vragen weet je ons vast wel weer te vinden (al mag je natuurlijk ook gewoon meelezen en schrijven). |
|
|||
|
|||
Je moet ook maar even de kleine letters lezen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 2g gevonden in West Friesland (eigenaar gevonden) | Simple | Archief | 24 | 29-06-10 10:02 |
iPhone-deal bij The PhoneHouse | Sneaker | Koopinformatie Nederland | 6 | 12-02-09 00:51 |
Windows: Geen top free en top paid apps meer | McNessie | iTunes | 4 | 21-10-08 09:40 |
|
|