Nieuwe tip: Herstel defecte homebutton! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na enkele dagen met een homebutton te hebben gezeten die het steeds minder vaak deed op mijn iphone 5 heb ik het toevallig op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe tip: Herstel defecte homebutton!
Na enkele dagen met een homebutton te hebben gezeten die het steeds minder vaak deed op mijn iphone 5 heb ik het toevallig op de voldende manier opgelost
(De calibratietip werkte niet op mijn systeem) Ga naar: Instellingen --> Algemeen --> Toegankelijkheid Zet daar de optie: Thuisknopinterval op een andere waarde dan hij nu staat En hij werkte direct weer goed! Eventueel weer terugzetten op de oude waarde, bij mijn iphone bleef hij toen nog steeds goed werken! Wellicht werkt deze routine ook bij andere iphones met 'defecte' homebutton! Succes! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
defect, herstel, home button, homebutton |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tip: Oplossing voor slecht reagerende Homebutton iPhone4 iOS4 | Vanstra | iPhone algemeen | 27 | 21-08-13 23:05 |
Nieuwe KPN regels, defecte iPhone niet te ruilen zonder cellofaan om het doosje? | Ruben.cc | KPN | 12 | 05-11-12 16:28 |
Windows: [TIP] Voor het updaten naar OS 4.0 [TIP] | Raikonen1 | iTunes | 10 | 10-04-10 18:11 |
|
|