Syncronisatie van agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste De situatie is : Een Iphone met google agenda ( eigen gmail en eigen agenda ) Een samsung smartphone ( eigen gmail en eigen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Syncronisatie van agenda
Beste
De situatie is : Een Iphone met google agenda ( eigen gmail en eigen agenda ) Een samsung smartphone ( eigen gmail en eigen agenda )(zal ook iphone worden ...) Een pc (voorlopig windows , maar we zijn aan het sparen voor een Imac ) Probleem : De agenda's van iphone , samsung en pc geraken niet gesynchroniseerd . Nochtans zijn beide Gmail agenda's met elkaar gedeeld . na weken zoeken ... en zoeken vind ik echt niet het probleem . Iemand tips ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zijn de gmail adressen op beide telefoons het zelfde?
|
|||
|
|||
Beste Vuurvreter .
Neen , doordat we beide een eigen Gmail adres gebruiken . Maar beide Gmail agenda's zijn wel met elkaar gedeeld . (via instellingen ) |
|
|||
|
|||
Op welke van de telefoon werkt het zoals jij wilt?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kleuren aanpassen van agenda's in agenda app lukt niet. | JohnBo63 | iPad Apps | 3 | 31-01-13 15:48 |
iCloud Agenda syncronisatie | divanci | iCloud | 2 | 15-10-11 17:19 |
Syncronisatie van 2 pc's met outlook | Stef16 | iTunes | 0 | 20-01-11 11:29 |
Syncronisatie in orde, maar hoe in agenda krijgen? | Vistra | iTunes | 2 | 04-10-10 11:53 |
Syncronisatie van foto's | AtelierFred | iTunes | 2 | 24-09-10 09:27 |
|
|