iPhone 4s probleem met iTunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een reserve-kopie maken op mijn computer van mijn iPhone 4s. Zodra ik mijn iPhone aanleg, krijg ik steeds een melding dat deze iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s probleem met iTunes
Ik wil een reserve-kopie maken op mijn computer van mijn iPhone 4s.
Zodra ik mijn iPhone aanleg, krijg ik steeds een melding dat deze iPhone niet gebruikt kan worden omdat ik de laatste update van iTunes niet heb gedaan 10.6.3. Deze heb ik wel degelijk gedaan (wel 5x inmiddels) Deze melding krijg ik ook met de iPhone 5 van mijn zoon, maar de iPhone 4 van mijn man en mijn oudere iPad lukken wel. Zal dit te maken hebben met iOS? Verder zijn mijn computer en iPhone helemaal up to date. Kan iemand mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De nieuwste versie van iTunes is 11.0.2 en niet 10.6.3.
|
|
|||
|
|||
Die bedoel ik ook
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 maart 2013 om 14:45 ---------- Maar hij geeft melding 10.6.3 aan, heel vreemd. |
|
||||
|
||||
Installeer Bytunes (Remove-it.org > Tools > ByeTunes)
-Voor het deïnstalleren van iTunes -Dit kan een handige tool zijn Begin een schone installatie van iTunes |
|
|||
|
|||
Kan je dan ook even uitleggen hoe je dat doet in OS X? Want, zoals jij ook wel weet, is iTunes in OS X geïntegreerd.
Welke versie van OS X gebruik je? |
|
||||
|
||||
Oh, had niet gezien dat je op Mac OS X draaide,
hier zal je beter mee zijn, --> Staat hier uitgelegd (zelf niet getest, ik heb geen Mac OS X) iClarified - Mac OS X - How to Completely Uninstall iTunes (Mac) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Weet ik er bestaat een nieuwere tool voor windows maar weet niet meer hoe die tool heette,
had dit ergens in een ander topic gezien op dit forum. Kan altijd nog werken als je op oudere windows versies werkt hé(wat bij mij nu niet het geval is (OS: Windows 7 en Windows 8) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hier staat ook de werkwijze voor Mac OS X uit een recent artikel mocht je oudere artikels niet betrouwbaar vinden.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gebruik je een OS X versie vroeger dan OS X 10.6.8 Snow Leopard ga je eerst OS X moeten updaten. |
|
||||
|
||||
@Gerda888
Nu heb je de oplossing wel hé, Mac OS X updaten (wat timosha zei in post #11) Of je kan iTunes Manueel deïnstalleren als je Mac OS X al compatibel is. Laatst gewijzigd door antoon100; 03-03-13 om 16:36. Reden: aanpassingetje |
|
|||
|
|||
Citaat:
@Gerda888 Ik heb je toegevoegd aan mijn contactenlijst en zal je per PM verder helpen. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 03-03-13 om 16:54. Reden: Taelvauten - Syntax |
|
||||
|
||||
Advies mag altijd gegeven worden,
Het is niet zo dat ik deze site zelf gemaakt heb waar deze info op staat.(een tip!, mocht je het niet vertrouwen) Deze methode zal wel werken hoor mits de lezer alle stappen correct uitvoert. Als je niets probeert kan je ook niets bekomen, test gewoon en je zult de oplossing wel vinden. Dat doe ik zo vaak (en als je echt in de problemen zit installeer je Mac OS X opnieuw met je back-up) Back-up van bestanden wordt toch regelmatig gedaan bij de meeste mensen. Hier heb ik nog een methode (maar dan eerder voor gevorderden) How to Delete iTunes From Mac OS X Hier weer een beschrijving (betrouwbare site: hackint0sh!!!) [HowTo] Completely Remove iTunes from Mac OS X Laatst gewijzigd door antoon100; 03-03-13 om 17:45. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met Iphone synchroniseren met nieuwe Itunes | Tom4s | iPhone algemeen | 0 | 20-12-12 21:30 |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
iPhone: probleem met itunes op iphone na 3.0 en jailbreak | karel_van_gelder | Jailbreak | 0 | 24-06-09 09:41 |
Windows: Probleem met itunes en iphone | xionix | iTunes | 7 | 12-04-09 00:19 |
Mac OS X: Probleem met itunes 8.01 en Iphone 3G | koen_dr | iTunes | 6 | 11-10-08 12:00 |
|
|