iphone 5 imei unlock, komt uit buitenland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, had eens een vraagje ben deze vakantie gaan skieen en had op de piste een iphone 5 gevonden. bleek dat deze gsm afkomstig was ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 5 imei unlock, komt uit buitenland
hey, had eens een vraagje
ben deze vakantie gaan skieen en had op de piste een iphone 5 gevonden. bleek dat deze gsm afkomstig was van Zweden of Denemarken ofzoiets (weet ik niet juist). Nu hij stond nog aan, dus ik had hem in men zak gestoken en daarna naar ons app. gegaan. daarna heb ik de iphone laten herstellen naar basis instellingen, sim kaart eruit gehaald etc. Ik ben thuis gekomen en wat is nu het probleem dat hij zegt. 'NO SIM CARD INSTALLED' 'insert a valid SIM with no PIN lock to activate iPhone' nu weet ik niet goed wat ik moet doen. ik denk dat deze nog zo een imei lock heeft maar kan ik zomaar naar een telenet winkel lopen en vragen of ze deze kunnen unlocken?? mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb zo'n idee dat er weinig mensen behoefte hebben om je een goed antwoord te geven.
Ik denk zelfs dat de meeste antwoorden zullen zijn dat je de telefoon af had moeten geven bij de politie o.i.d. edje |
|
|||
|
|||
Hey. Waarom heb je die iPhone 5 niet bij de politie afgegeven of zoiets
|
|
|||
|
|||
omdat er geen poltie was in dat skigebied
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja, ik kon het toch maar even vragen, ik vind dit nochtans een vrij begrijpelijke vraag, wat doe je met geld dat je op de grond vind, steek je toch ook in je zak, of zouden jullie hier namelijk ook mee naar de politie gaan
enfin, ik vraag nog wel wat rond toch bedankt voor de moeite |
|
|||
|
|||
Je hebt niet alleen een gevonden voorwerp verduisterd maar ook nog de privacy van de rechtmatige eigenaar geschonden (die je makkelijk had kunnen achterhalen):
Citaat:
|
|
||||
|
||||
En bij dit soort activiteiten geven we hier inderdaad geen hulp.
// Slotje
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: IMEI unlock iPhone 4 | jelleducados | Unlock | 16 | 10-02-13 22:00 |
iPhone 3GS: IMEI unlock | tomthumb | Unlock | 1 | 29-12-12 22:10 |
iPhone 4: Kan iemand unlock IMEI Iphone 4 Orange France baseband 4.12.02 | kevke01 | Unlock | 1 | 16-11-12 13:35 |
iPhone 4: Iphone imei unlock na jailbreak | taskiejj | Unlock | 1 | 29-02-12 23:37 |
iPhone 3GS: Unlock probleem bij SIM kaarten uit buitenland! | Xtreme404 | Unlock | 0 | 18-12-10 21:21 |
|
|