Terugzetten recovery bestanden contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week is mijn iphone gecrashed, waarschijnlijk door springboard (gister trouwens ook weer, jailbreak is inmiddels geupate). Het enige wat weg was zijn m'n contacten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Terugzetten recovery bestanden contacten
Vorige week is mijn iphone gecrashed, waarschijnlijk door springboard (gister trouwens ook weer, jailbreak is inmiddels geupate).
Het enige wat weg was zijn m'n contacten. Mijn laatste back-up dateerd van 13 februari, sinds die tijd is er aan mijn contacten niks veranderd maar wel veel andere dingen in m'n telefoon. Ik zou dus teveel kwijt raken als ik die back-up terug zet. Nu heb ik Dr. Fone van Wondershare gedownload en mijn contacten uit die back-up kunnen krijgen. In *CSV, *HTML en *VCF Weet iemand hoe ik die weer terug kan krijgen in mijn iPhone? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes gewenst |
|
|||
|
|||
dank voor de hulp
aangezien outlook geen ctrl+A accepteerd moeten dan maar de 495 contacten handmatig in outlook zetten, achja heb toch vakantie en dan is alles tenminste terug |
|
|||
|
|||
Er zijn programma's die al die afzonderlijke vCards in één vCard bestand zetten om te importeren, tenminste voor de Mac. Of zoiets voor Windows bestaat weet ik niet, misschien even Goegelen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten terugzetten | nebilem | iPhone algemeen | 5 | 27-10-10 12:16 |
Contacten & Kalender terugzetten | remystorm | iPhone algemeen | 0 | 27-08-10 00:04 |
iPhone: bestanden terugzetten (winscp/Cyberduck) | gon1234abcd | Jailbreak | 0 | 03-08-10 01:48 |
contacten backupen in 1.1.4 en terugzetten in 2.0.2 | Meyotch | Archief | 7 | 29-08-08 17:28 |
Contacten terugzetten 1.1.4 | Roccog60 | Unlock [archief] | 2 | 17-03-08 20:18 |
|
|