Iphone hersteld, maar nu telkens fout bij Appleaccount? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan er mij iemand helpen???? Heb gisteren een volledig herstel moeten doen van Iphone 4S. heb hem nog maar 4 mnd. En telkens ik nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone hersteld, maar nu telkens fout bij Appleaccount?
Kan er mij iemand helpen????
Heb gisteren een volledig herstel moeten doen van Iphone 4S. heb hem nog maar 4 mnd. En telkens ik nu mijn appleaccount moet ingeven voor download komt er als gebruikersnaam clichegahvara@gmail.com? Is dit een bug? Of wat heb ik misdaan?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ah ok wel het is een nieuwe phone. Moet ik nu vrezen dat hij terug zal crashen?
Of gewoon niet naar om kijken? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb ik gedaan; dan in vliegtuigmodus gegaan en terug uit. En terug krijg ik als apple Id gebruikersnaam die " clichegahvara@gmail.com"
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 maart 2013 om 10:40 ---------- En nu doet hij dit dus constant, vragen naar Username en Paswoord en telkens die cliche IK KOM GEK |
|
|||
|
|||
Niemand nog een idee?
|
|
|||
|
|||
Ook als je de iPhone herstelt en instelt als nieuwe iPhone?
|
|
|||
|
|||
Wel heb eigenlijk net eens gewoon mijn apple ID uitgelogd. Dan Iphone uitgeschakeld, terug ingeschakeld mijn apple ID terug ingelogd. En heb momenteel al 2u geen problemen meer. Dus hopelijk Problem Solved!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS kan niet worden hersteld. Onbekende fout (1) | Josha23 | iPhone algemeen | 37 | 29-01-14 16:04 |
de iphone kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-1) | hardstylebobo | iPhone algemeen | 4 | 31-01-13 08:39 |
Hersteld, "het apperaat moet hersteld worden" weer herteld, weer die fout | NoWayOut | iPhone algemeen | 0 | 02-03-11 22:11 |
iPhone: 2G Iphone geupgrade naar 3.1.2 maar 1604 fout bij reset custom firmware | hazu123 | Jailbreak | 5 | 05-11-09 11:21 |
iphone hersteld maar | walwal | Unlock [archief] | 7 | 28-02-09 22:23 |
|
|