data overzetten van 3gs naar 3g discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een vraag ik heb al een tijdje een iphone 3gs en een iphone 3g. nou heb ik mijn 3gs verkocht omdat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
data overzetten van 3gs naar 3g
hallo,
ik heb een vraag ik heb al een tijdje een iphone 3gs en een iphone 3g. nou heb ik mijn 3gs verkocht omdat ik een nieuwe telefoon heb besteld. maar die is nog niet binnen en de koper van mijn huidige 3gs heeft hem morgen al nodig. nou dacht ik ik kan vast wel alles over zetten op mijn 3g. maar omdat daar een lagere ios op zit kan ik het niet door middel van een reserve kopie overzetten. is er een mogelijkheid dat dit wel kan. (ik ben bekent met het feit dat sommige apps niet kunnen op de 3g waaronder whatsapp.) groeten jibbe |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sorry dat is niet mogelijk.
|
|
|||
|
|||
Je kan de apps bewaren op een computer met itunes of gebruik maken van icloud backup.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja kan wel maar je kan niet een backup van een nieuwer type iPhone op een oudere zetten!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is dus bv. perfect mogelijk om een backup van een iPhone 4S met iOS 6.1.2 terug te zetten op een iPhone 3GS met iOS 6.1.2 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mij is het wel gelukt tijdens de "jailbreakweek". De backup van een 4S teruggezet op een 3GS en 4 om drie dezelfde systemen te krijgen. Misschien heb ik wel iets verkeerd gedaan, dat weet je bij mij maar nooit
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Data overzetten van oude naar nieuwe iphone | Frankkk | iPhone algemeen | 3 | 23-03-12 18:12 |
Data overzetten van Ipad2 naar nieuwe Ipad | hanskramer | iPad algemeen | 7 | 20-03-12 23:16 |
Hoe data van 3gs overzetten op 3g | jjoostveen | iPhone algemeen | 5 | 04-01-12 11:15 |
overzetten data etc van 3 naar 4 | hdevries | Archief | 2 | 26-08-10 12:45 |
Data van 3G naar nwe 3GS overbrengen? | swannie | Archief | 1 | 15-11-09 21:34 |
|
|