iphone hersteld niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo Mijn iphone 4 wordt niet compleet hersteld pas voor dat het hersteld 60 % is dan stopt het en geeft fout melding -1. Wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone hersteld niet
hallo
Mijn iphone 4 wordt niet compleet hersteld pas voor dat het hersteld 60 % is dan stopt het en geeft fout melding -1. Wat is de probleem kan iemand mij helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
-1.
Is het niet een 4S?? |
|
|||
|
|||
nee iphone 4
|
|
|||
|
|||
Oke. Dan is er nog eennkans dat je hem aan de praat krijgt.
Maar dan moet je met redsnow en tiny umbrella aan de gang . Op internet is hier genoeg over te vinden .. Was het een 4s geweest dan zou deze afgeschreven zijn . |
|
|||
|
|||
Citaat:
1) iTunes automatisch de firmware laten downloaden? 2) Zelf de firmware ergens gedownload? 3) Custom firmware aangemaakt om de modem firmware te behouden? 4) Nog iets anders? |
|
|||
|
|||
Waarom zou die dan afgeschreven zijn? :-s
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb met de optie 1 hersteld, dat is itunes automatisch de fimware laten douwnloaden |
|
|||
|
|||
Citaat:
Download iOS firmwares, jailbreak tools and more Dan manueel herstellen met iTunes. Dus het gedownloade ipsw bestand kiezen. Download de firmware liever niet met Internet Exploder maar met Firefox, Chrome, Opera, enz... Kijk ook even na of hosts bestand niet verknoeid is. Indien dat bestand verknoeid is kan het alle mogelijke en onmogelijke fouten veroorzaken. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het lukt niet . kunt u dat stapje voor stapje aan mij uitleggen.? |
|
||||
|
||||
Download dus het ipsw bestand vanuit de gegeven site en liefst met firefox, chrome...
Dan open je itunes en plug je je iphone in, houd dan de shift knop op je toetsenbord ingedrukt en druk op herstellen, dan ga je naar het gedownloade ipsw bestan klik erop en klik op oke Vervolgens zou het moeten lukken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
er is vermelding staat op het iphone kan niet hersteld worden omdat die niet compatibel is, wat houdt dat in |
|
|||
|
|||
Dat houdt in dat je de verkeerde firmware gebruikt of dat iTunes de firmware niet kan controleren op de Apple servers. Het laatste kan onder andere veroorzaakt worden door een verknoeid hosts bestand. Dit is te herkennen aan de foutcodes 3194, 16xx, enz...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: iphone 4 start niet door en kan niet hersteld worden | hjvdheuvel | Unlock | 14 | 11-03-13 12:19 |
iPhone 3G S kan niet worden hersteld & gaat ook niet meer open | mylittlejack | iPhone algemeen | 0 | 23-10-12 19:42 |
Iphone kan niet worden hersteld,.... | AvdH001 | Jailbreak | 24 | 21-01-12 15:55 |
iPhone: iPhone hersteld niet | chilly_jilli | Jailbreak | 12 | 27-08-08 01:18 |
Iphone Hersteld niet naar 1.1.4 | Barmentlo | iPhone algemeen | 10 | 18-08-08 18:31 |
|
|