iPhone 3G S kan niet worden hersteld & gaat ook niet meer open discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iemand ervaring met iPhone 3G S (met jailbreak *greenpois0n*) ? laatst update opzoeken gedaan waar het mislukt is, en ik het dus van iTunes herstellen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G S kan niet worden hersteld (foutcode 29) & gaat ook niet meer open
iemand ervaring met iPhone 3G S (met jailbreak *greenpois0n*) ? laatst update opzoeken gedaan waar het mislukt is, en ik het dus van iTunes herstellen om het terug te kunnen gebruiken. maar herstellen mislukt ook steeds met de melding " iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (29) .. , 2 dagen geleden werkte het prima, bovendien krijg ik het ding niet meer gestart. op het scherm is er steeds een kabel & de iTunes logo .. iemand die me kan helpen?
alvast bedankt! Laatst gewijzigd door mylittlejack; 23-10-12 om 20:02. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPhone kan niet worden hersteld | thierrydriessen | iPhone algemeen | 2 | 13-08-12 02:37 |
iPhone kan niet hersteld worden | unal66 | iPhone algemeen | 8 | 04-03-12 15:16 |
de iPhone kan niet worden hersteld | WouterKok | iPhone algemeen | 14 | 27-02-12 09:08 |
Iphone4 kan niet meer hersteld worden (foutcode 1013) | iphonedennis | iPhone algemeen | 82 | 17-11-11 21:47 |
iPhone kan niet worden hersteld ? | RestlessIP | iPhone algemeen | 3 | 17-01-11 17:25 |
|
|