IPhone kan niet worden hersteld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik ben nieuw hier dus weet ik niet of ik wel goed heb gepost maar goed. Ik zit met een enorm probleem, ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPhone kan niet worden hersteld
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier dus weet ik niet of ik wel goed heb gepost maar goed.
Ik zit met een enorm probleem, ik heb overal gekeken naar een oplossing maar ik kan het nergens vinden. Mijn IPhone 4 wil niet meer herstellen, ik krijg een foutmelding en een error -54 weet iemand een oplossing? dank jullie wel voor het snelle antwoord en de hulp, thierrydriessen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kijk voor alle zekerheid ook eens in /etc/hosts je weet maar nooit wat daar allemaal verknoeid is. En, welke versie van OS X gebruik je? |
|
|||
|
|||
hij is inmiddels hersteld dus geen JB meer allemaal 100% legit nu, echter blijft het probleem met de error -54 voortbestaan, ik heb overal gekeken maar kan niets vinden.
Ik run OSX Lion by the way, dankje voor de hierboven gegeven hulp ookal ben ik niet veel verder gekomen :/ |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kan niet hersteld worden | unal66 | iPhone algemeen | 8 | 04-03-12 15:16 |
de iPhone kan niet worden hersteld | WouterKok | iPhone algemeen | 14 | 27-02-12 09:08 |
Iphone kan niet worden hersteld,.... | AvdH001 | Jailbreak | 24 | 21-01-12 15:55 |
iPhone kan niet hersteld worden | qntr0l | iPhone algemeen | 0 | 29-10-11 14:59 |
iPhone kan niet worden hersteld ? | RestlessIP | iPhone algemeen | 3 | 17-01-11 17:25 |
|
|