Geen netwerk na vervanging scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb onlangs mijn voor en achterkantje van mijn iPhone 4 vervangen zelf. Sinds dien heb ik bijna geen bereik meer. Heel af en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen netwerk na vervanging scherm
Hallo!
Ik heb onlangs mijn voor en achterkantje van mijn iPhone 4 vervangen zelf. Sinds dien heb ik bijna geen bereik meer. Heel af en toe heb ik een streepje en kan ik iets ontvangen of verzenden, maar de rest van de tijd blijft ie zoeken naar service. Wi-Fi doet het wel nog, maar mijn 3g werkt net zo slecht als mijn verbinding. Heb ik iets fout gedaan of iets kapot gemaakt? Wat kan ik doen om dit te verhelpen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er loopt een draadje van je ontvanger (aan de onderkant naar je moederboard, zie foto. Het zwarte draadje aan de onderkant). Deze is niet beschermd..kan zijn dat deze is los komen te zitten van het moederboard na vervanging, maar dan moet je het wel heel onvoorzichtig hebben gedaan.
|
|||
|
|||
Ik had het ook nog nooit gedaan en niemand heeft mij laten zien hoe t moet. De kans is dus groot dat ik onvoorzichtig ben geweest.
Wat kan ik hieraan doen om het te fixen? Thanks voor je reactie trouwens! |
|
|||
|
|||
Opnieuw uit elkaar halen en fiksen...
Of wegflikkeren |
Labels |
geen bereik, geen netwerk, geen service, glas vervangen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
i-phone 4s geen netwerk (geen service) vanuit Frankrijk | elkevangyseghem | iPhone algemeen | 4 | 23-07-12 01:16 |
iPhone scherm alleen backlight na vervanging Digitizer | flipskee | iPhone algemeen | 1 | 23-03-12 14:51 |
Na vervanging scherm enkel backlight -> wit scherm met strepen | thaguz | iPhone algemeen | 1 | 11-01-12 12:30 |
Netwerk zoeken/geen netwerk vinden. | apotheosis | iPhone algemeen | 0 | 07-11-11 16:55 |
Na LCD vervanging alleen wit scherm | BOJE | iPhone algemeen | 4 | 18-01-10 21:57 |
|
|