ipod hangt vast in herstel laadscherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ey, ik heb mijn ipod touch 3g versie 4.2.1 in herstel modus gedaan. daarna heb ik mijn ipod aan mijn laptop ingeplugt en op herstellen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod hangt vast in herstel laadscherm
ey,
ik heb mijn ipod touch 3g versie 4.2.1 in herstel modus gedaan. daarna heb ik mijn ipod aan mijn laptop ingeplugt en op herstellen geklikt. hij begon te herstellen toen het scherm waar het apple appeltje en het laad balkje eronder. op dat moment crashte itunes op mijn computer en werd het ineens afgesloten. sindsdien zit mijn ipod op dat scherm vast. mijn computer herkent de ipod niet en ik kan hem niet af zetten of iets. help :S alvast bedankt. het is al opgelost dus het maakt niet meer uit als jij hetzelfde probleem hebt bij mij werkte heel lang de home en de lock knop in the houden Laatst gewijzigd door komast; 12-08-12 om 23:41. Reden: het is al opgelost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: HELP!! mijn ipod hangt vast in recoverymode | kaalkop12 | Jailbreak | 1 | 22-04-12 14:23 |
iPhone 1e gen.: Ipod Touch 1 G aansluiting hangt vast | jordi16 | Unlock | 1 | 18-07-11 15:54 |
I4 Hangt vast op 1 foto | joostbrauer | Muziek, foto & video | 0 | 24-03-11 09:01 |
Ipod touch vast in herstel modus! | Helprecoverymode | iPhone algemeen | 1 | 23-01-11 22:21 |
iPod op iPhone hangt vast | nekebokker | iPhone algemeen | 1 | 30-07-10 10:27 |
|
|