Probleem met resete iPhone! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mensen, Ik heb meer dan een drie kwartier geleden proberen mijn iPhone te resete maar hij blijft maar een zwart scherm met rond draaide ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met resete iPhone!
Hoi mensen,
Ik heb meer dan een drie kwartier geleden proberen mijn iPhone te resete maar hij blijft maar een zwart scherm met rond draaide cirkel weergeven! Is dit normaal of moet ik me zorgen gaan maken?? M.v.g. Yuma |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als die iPhone een jailbreak heeft en je hebt een herstel naar fabrieksinstellingen gedaan dan is dat normaal. Dat cirkeltje gaat oneindig lang blijven draaien.
Doe een harde reset, zet de iPhone in DFU mode en doe een herstel met iTunes. Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Ok dankje!! Hij doet het weer.. Maar hoe kan ik met een jailbreak me iPhone terug doen naar fabrieks instellingen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok sorry had niet goed gelezen (; hij is nu bezig met herstellen !!
|
Labels |
iphone, reset werkt niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met Iphone 4 | Thugstylerzzz | iPhone algemeen | 8 | 29-07-11 08:56 |
Probleem met Iphone synchen met Windows 7 64 bit | jacobkugel | iPhone algemeen | 0 | 04-03-11 12:06 |
Probleem met versturen van mail met iphone via google apps | Shorty73 | iPhone Apps | 1 | 15-10-10 18:16 |
Probleem met Iphone 2G, help! | nattenie | Archief | 2 | 04-05-09 13:24 |
Probleem met mn iphone 3G | [GB]...Soldier | iPhone algemeen | 0 | 19-09-08 20:33 |
|
|