Probleem met Iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een iphone 4 vanuit AMERIKA. De iphone 4 blokkeerde op het apple scherm dus heb ik mijn iphone via itunes gerestored. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met Iphone 4
Hallo ik heb een iphone 4 vanuit AMERIKA.
De iphone 4 blokkeerde op het apple scherm dus heb ik mijn iphone via itunes gerestored. Nu zit ik wel met firmware: 4.3.5. baseband: 04.10.01-ICE_2_13 (baseband zag ik met een programma genaamd TinyUmbrella) Nu het probleem is, wanneer ik hem aanzet krijg ik het volgende melding: No SIM card installed. Insert a valid SIM with no PIN lock to activate the Iphone. (Ik kan enkel emergency call's uitvoeren) Wanneer ik een Belgische MIcro simcard insteek doet het niks. Sluit ik mijn Iphone op Itunes krijg ik het volgende melding: De iphone die u probeert te activeren heeft geen SIM-kaart. Ontkoppel aub u iphone en plaats een SIM-kaart. Kan iemand mij helpen? Weet echt niet wat ik nu moet doen alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt een AT&T simkaart nodig om te activeren. Als dat gelukt is moet je wachten tot er een unlock uitkomt voor de baseband die je nu hebt (04.10.01).
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
om een AT&T simkaart over te nemen of te lenen om je telefoon te activeren. Er zijn vast wel mensen die zo'n kaartje over hebben. Ik zou eventueel wel een universeel activatie kaartje voor je hebben, maar weet niet of die nog zal werken. |
|
|||
|
|||
of koop een phonebook simcard! Activeert vrijwel alle iphones.
PHONEBOOK CARD [1500 CONTACTS in 1 SIM CARD] by DITS | eBay |
|
||||
|
||||
Citaat:
Let op dat ons Marktplaats-forum een aanbod-forum is. Vragen naar iPhones, iPod touch's, iPads of Apple TV's of accessoires is niet toegestaan. Citaat:
**** ALL THE BUYERS PLEASE NOTE THAT iPHONE ACTIVATION FEATURE IS NO LONGER AVAILABLE WITH THIS PRODUCT ****
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Tsja, er zijn in dit land zo ontzettend veel regels dat men er soms wel eens eentje over het hoofd ziet.....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met Iphone synchen met Windows 7 64 bit | jacobkugel | iPhone algemeen | 0 | 04-03-11 12:06 |
Probleem met versturen van mail met iphone via google apps | Shorty73 | iPhone Apps | 1 | 15-10-10 18:16 |
Probleem met me iphone | fayc | iPhone algemeen | 2 | 12-05-10 17:39 |
Probleem met Iphone 2G, help! | nattenie | Archief | 2 | 04-05-09 13:24 |
probleem met iphone 1.1.4 | cedricgl | iPhone algemeen | 6 | 04-10-08 00:26 |
|
|