Probleem met me iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb gister een iphone gekregen ik stopte me simkaart erin en alles werkte gewoon normaal.. totdat ik thuis itunes heb gedownload 9.1 en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met me iphone
hallo
ik heb gister een iphone gekregen ik stopte me simkaart erin en alles werkte gewoon normaal.. totdat ik thuis itunes heb gedownload 9.1 en er werd nieuwe software geinstaleert op me iphone waardoor ik nu niet meer in me telefoon kan komen HELP WAT MOET K DOEN |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je hebt waarschijnlijk geen t-mobile sim, en firmware 3.1.3. geinstalleerd, dus nu een gesimlockte iPhone.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wie weet kan je het gratis laten unlocken bij T-Mobile als het ouder dan 1 jaar is en een T-Mobile-toestal was. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met Iphone synchen met Windows 7 64 bit | jacobkugel | iPhone algemeen | 0 | 04-03-11 12:06 |
Probleem met versturen van mail met iphone via google apps | Shorty73 | iPhone Apps | 1 | 15-10-10 18:16 |
Probleem met Iphone 2G, help! | nattenie | Archief | 2 | 04-05-09 13:24 |
probleem met iphone 1.1.4 | cedricgl | iPhone algemeen | 6 | 04-10-08 00:26 |
Probleem met mn iphone 3G | [GB]...Soldier | iPhone algemeen | 0 | 19-09-08 20:33 |
|
|