beltoon overzetten iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb sinds 2 dagen een iphone 4, nu wilde mijn vrouw een mp3 als ringtone. volgens mij heb ik alles gedaan wat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beltoon overzetten iphone 4
hallo,
ik heb sinds 2 dagen een iphone 4, nu wilde mijn vrouw een mp3 als ringtone. volgens mij heb ik alles gedaan wat ik moest doen en zodoende een m4r bestand gemaakt en in de map beltonen gezet, nu hem ik vervolgens laten synchroniseren en dat wordt ook aangegeven dat 1 beltoon is gesynchroniseerd en nu komt die....ik kan het bestand nergens vinden ook niet bij instellingen onder de map van beltonen. wie o wie kan me helpen !! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is het nummer niet langer dan 40 sec.?
|
|
|||
|
|||
nee het is 29 sec
|
|
|||
|
|||
Gebruik iringer, dan lukt het wel.
Succes
|
|||
|
|||
ringtones
Vuurvreter, helemaal geweldig nu kon ik ook zien in welke map de ringtone op de laptop werd neergezet.
Nu heb ik een andere vraag, ik wil de hyves apps op de iphone maar dat doet die niet..enig idee? ik gebruik de itunes die ik ook al eerder voor mijn dochter had gemaakt voor haar ipod en bij staat die wel erop en als ik de iphone aansluit en laat hem synchroniseren dan pakt die hem niet en ook niet als je hem sleept.. maar het belangrijkste heb ik de ringtones bedankt Pizzaman |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
eigen beltoon op iphone 4 zetten???? | brinky72 | Ringtones en Wallpapers | 4 | 14-09-10 18:12 |
Mac OS X: beltoon itunes op iphone | inetje | iTunes | 2 | 28-04-10 23:08 |
Iphone beltoon | Maeikey | Archief | 3 | 27-08-09 20:34 |
MP3 als beltoon op de iPhone 3G | scoop1 | Archief | 1 | 11-05-09 16:47 |
Beltoon ingesteld. blijft oude beltoon afspelen.. | michelbruynseels | iPhone algemeen | 0 | 08-08-08 15:23 |
|
|