Iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil dus een iphone 4 gaan halen alleen ik twijfel nog, want is de 4s echt beter? En heeft iemand ervaring met deze telefoon? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4
Ik wil dus een iphone 4 gaan halen alleen ik twijfel nog, want is de 4s echt beter? En heeft iemand ervaring met deze telefoon? Plus en minpunten a.u.b.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat er honderden forumleden ervaring hebben met de iPhone 4/4S En er lopen ook al een tiental topics over de plus- en minpunten. Misschien moet je even de zoekfunctie van het forum gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Ik zou de iphone 4 nemen. De ram capaciteit is het zelfde graphics zijn alleen een beetje trager. Maar als je op de prijs let is de 4 zijn geld meer waard denk ik. Ik heb de iphone 4 zondag besteld ik zou hem morgen moeten hebben.
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
|
|