Bestelling apple.com/benl niet te vinden op DHL discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zondag een iphone 4 besteld met een beschermlaag op de belgische site van apple. 3 uur geleden is de status veranderdt naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bestelling apple.com/benl niet te vinden op DHL
Hallo,
Ik heb zondag een iphone 4 besteld met een beschermlaag op de belgische site van apple. 3 uur geleden is de status veranderdt naar verzonden. Op de volg verzending pagina staat het referentienuummer en dat het is verzonden met DHL. Dus ik ga naar dhl.be en geef het refferentienummer in. Ik klik op track en en dan zegt het dat het pakketje niet is gevonden. Weet iemand wat er mis is? Groetje, Sebastien |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok bedankt, ik hoop dat hij morgen geleverd wordt zoals er op de site van apple staat. En dat de status bij DHL vlug verwerkt is. Ik kan niet niet wachten (ik ben morgen jarig)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het komt allemaal wel goed. Overigens, een gelukkige verjaardag gewenst |
|
|||
|
|||
Bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App remote kan Apple tv geregeld niet vinden. | DJrvb | iPad Apps | 4 | 30-12-12 21:34 |
Bestelling annuleren via Apple Store | Royofzo | Koopinformatie Nederland | 3 | 26-11-12 13:13 |
bestelling apple store annuleren | Melle123 | iPhone algemeen | 0 | 12-09-10 12:29 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Kan applicaties in apple store niet vinden!! | jeffa20 | iPhone Apps | 1 | 05-02-09 20:26 |
|
|