iphone 3g loopt vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een oude iphone 3g uit de kast gehaald. Ik wouw alle instellingen wissen en deed dat via me iphone naar algemeen -> ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3g loopt vast
Hoi,
Ik heb een oude iphone 3g uit de kast gehaald. Ik wouw alle instellingen wissen en deed dat via me iphone naar algemeen -> stel opnieuw in -> wis alle inhoud en instellingen . Het probleem is dat hij nu opstart met alleen een apple logo en een rondje eronder. maar verder komt ie ook niet. Itunes herkent hem ook niet meer, en mijn aan/uit knop is ook kapot. Dus kan ik de iphone niet meer in DFU mode zetten. Iemand tips?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En dat werkt dus niet op een iPhone met jailbreak. Probeer een harde reset, zet het ding dan op de een of andere manier in DFU mode en herstel met iTunes.
|
|
|||
|
|||
Hij kan niet in DFU mode om mijn aan / uit knop is kapot
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iClarified - iPhone - How to Enter DFU Mode With a Broken Home or Power Button (Windows) |
|
|||
|
|||
Haha ja oke maar itunes vind dus niet me iphone 3g en dus kan ik niet bia redsnow in DFU mode zetten :| is er misschien nog een andere oplossing?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mischien kan je eerst de aan/uit knop vervangen en volg daarna de stappen opnieuw.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone loopt vast | Bjarne | iPhone algemeen | 0 | 15-08-11 21:30 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast | JosephTekort | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 15:33 |
IPhone loopt vast | jufmarloes | iPhone algemeen | 0 | 03-10-09 11:53 |
iphone loopt vast | Djsean | Unlock [archief] | 2 | 09-01-08 20:03 |
|
|