facebook app staat niet meer tussen berichtgevingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo omdat de facebook app geen meldingen meer geenft de laatste tijd wilde ik even controleren bij berichtgevingen maar facebook app staat er niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
facebook app staat niet meer tussen berichtgevingen
hallo
omdat de facebook app geen meldingen meer geenft de laatste tijd wilde ik even controleren bij berichtgevingen maar facebook app staat er niet meer tussen iemand die weet waaraan dit ligt aub? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Uit een ander topic over exact hetzelfde onderwerp:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
je begrijpt me verkeerd denk ik, of ik ben niet duidelijk
deelwiget staat aan, facebook staat op mijn berichtcentum maar als je naar instellingen gaat, dan berichtgeving, daar staat geen facebook tussen vroeger wel |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zijn er nog mensen die dit hebben dan? grtn
dat facebook daar niet meer staat |
|
|||
|
|||
Bij mij staat facebook wel bij instellingen/berichtgeving.
Maar ik heb geen facebook deelwidget. Ik heb alleen de twitter deelwidget. |
|
|||
|
|||
Bij mij staat facebook er ook nog: instellingen/berichtgeving
Helaas krijg ik al lang geen push GELUID meer. @Hanske636 Instellingen >Facebook en vul daar je gegevens in Laatst gewijzigd door Werner1963; 14-03-13 om 12:49. |
|
|||
|
|||
instellingen/berichtgeving
geen facebook |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facebook app inloggen werkt niet meer | MiDe74 | iPhone Apps | 7 | 24-02-14 15:37 |
Niet alles syncen tussen facebook en iphone contacten | Dimitri5 | iPhone algemeen | 2 | 20-06-13 19:51 |
Facebook groep Close friends werkt niet meer in app | simonvct | iPhone Apps | 0 | 19-01-13 00:01 |
Er staat geen 'downloadknop' meer in de App Store (lees verder) | smooi94 | iPhone Apps | 0 | 26-12-11 23:36 |
|
|