Er staat geen 'downloadknop' meer in de App Store (lees verder) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je een app al eens gedownload hebt, staat i.p.v. de prijs 'download' of 'downloaden' op de digitale knop. Dat is niet meer bij mij. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Er staat geen 'downloadknop' meer in de App Store (lees verder)
Als je een app al eens gedownload hebt, staat i.p.v. de prijs 'download' of 'downloaden' op de digitale knop. Dat is niet meer bij mij. Er staat wel 'geïnstalleerd' als ik een app geïnstalleerd heb, maar als ik een app ooit gedownload heb en op dit moment niet op m'n iPhone/iPad heb staan, staat gewoon de prijs er alsof ik het nooit heb gekocht.
Ik weet dat je ondanks dit nog steeds de app gratis kunt downloaden, maar ik vraag me gewoon af waarom die functie weg is. Het is op alle apparaten in huis, op verschillende accounts. Heeft iemand hetzelfde? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple SLIM ! lees verder | Erhan | iPhone algemeen | 1 | 31-10-11 10:52 |
OS 3.0, kan geen websites/app store/itunes meer laden! | fletchify | Wi-Fi | 0 | 06-07-09 21:11 |
Op i-phone staat een 1 in App store icoon | djarend | iPhone Apps | 3 | 03-11-08 22:40 |
|
|