Buitenlandse Iphone 4 hulp gevraagd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mag een slotje op...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Buitenlandse Iphone 4 hulp gevraagd
Mag een slotje op
Laatst gewijzigd door gstarx; 17-03-13 om 23:14. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hebt hem opgehaald toch ?
Terug gaan probleem uitleggen , kan het niet opgelost worden geld terug? |
|
|||
|
|||
Marktplaats schijnt ondertussen de beste plaats te zijn om een SIM-lockvrije iPhone met SIM-lock te kopen, helaas.
Maar dat is nu mosterd na de maaltijd. Stuur een PM met het IMEI-nummer naar het forumlid senna22. Die goede man kan misschien wel helpen. PS: Misschien is het beter dat je de serie- en iMEI-nummers uit jouw bericht verwijderd. |
|
|||
|
|||
Update
Heb inmiddels een custom firmware geïnstalleerd zonder activatie vraag. Kan nu gelukkig gebruik maken van de iphone, nu nog kijken of ik het toestel simlock vrij kan maken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het is jammer genoeg een Bell canada.
|
|
||||
|
||||
Tripke Toronto...
Opgesopt...mag een slotje op...mijn gedacht...
|
|||
|
|||
Okee duidelijk, dus helaas niks met de iphone doen? Welke simkaart zou ik aan moeten schaffen?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hulp Gevraagd jailbreak Iphone 3G 16gb | Anietje | Jailbreak | 2 | 18-04-10 11:33 |
iPhone: Hulp gevraagd! iPhone 3g 8gb! | Soltani | Jailbreak | 1 | 05-04-10 20:15 |
hulp gevraagd met probleem iphone | Laurens.borg | Archief | 7 | 14-07-09 00:28 |
Iphone Kopen Via Italie Hulp gevraagd | thrustmaster22 | Koopinformatie Rest Europa | 7 | 28-03-08 17:21 |
|
|