Ervaringen met batterijduur discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wifi uit?? Dan houdt die van mij het ook niet lang vol, hij blijft n.l. netwerk zoeken als wifi aanstaat...... gewoon pas aanzetten als jij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi uit?? Dan houdt die van mij het ook niet lang vol, hij blijft n.l. netwerk zoeken als Wi-Fi aanstaat...... gewoon pas aanzetten als jij dat nodig vind
|
|
|
||||
|
||||
Mijn iPhone houdt 2 a 3 dagen bij gemiddeld gebruik. (Internetten, muziek en af en toe sms en bellen)
Maar het blijft een genot die iPhone |
|
|||
|
|||
kan er mij iemand zeggen of dat schadelijk is of niet?
dat ssh gedoe afzetten, en wat kan je dan minder of meer doen? ik vind da nergens via zoekfunctie |
|
||||
|
||||
nee, niet schadelijk. SSH is enkel nodig als je je iPhone via je mac/windows wil benaderen met in mijn geval (mac) bijvoorbeeld fugu/transmit.. zet het gerust af met een programma als services of deinstalleer het als je niet meteen van plan bent via de computer in je iPhone te bladeren
|
|
|||
|
|||
nadien kan je het indien nodig gewoon terug aanleggen?
kan je het uitschakelen met installer 3? progje dat ik heb gebruikt om te unlocken. en scheelt het werkelijk zoveel als het afligt? want momenteel kan ik ongeveer 1.5 dag doen met batterij wat mega irritant is |
|
|||
|
|||
zou ik ook wel willen weten, krijg morgen mijn iphone...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik had woesndag avond de iphone volledig geladen. en nu (zaterdag, 3 dagen verder) zit de batterij nog op 30-40%.
Gebruik iphone voor muziek, bellen en sms-en (sms veel) Af en toe aan mensen laten zien die m willen bekijken (en dat zijn er veel! vooral op werk De vloer managers zijn er helemaal gek van). Thuis af en toe de Wi-Fi en ssh erop. Ik ben zeer tevreden met de batterijduur, als ik dit vergelijk met mn n95 Denk dat hij morgenochtend in de oplader gaat |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
gemiddeld een dag
gr mark |
|
|||
|
|||
Heb je ssh en Wi-Fi wel uitstaan? Dit scheelde mij 2 dagen! Kan er nu 3 dagen mee! Gebruik ssh en Wi-Fi enkel wanneer ik het nodig heb!
|
|
|||
|
|||
Ik heb met de batterijduur van de iphone tot nu toe hele slechte ervaringen
toen ik hem kreeg heb ik hem pas opgeladen toen hij helemaal leeg was en toen de hele tijd non-stop opgeladen en ik heb hem die dag gebruikt half uurtje internet ongeveer uurtje muziek en steeds standby als ik in broekzak had zitten maar na 5 uur werd de batterijindicator rood en gaf hij aan van minder dan 20 procent batterij al heel snel 10 procent en toen viel hij al uit na plus minus 5 uur zonder bluetooth zonder dat edge gedoe en maar even Wi-Fi aangehad. dus ik ben er niet echt blij mee |
|
||||
|
||||
@Jasperberg: SSH, Wi-Fi, Bluetooth aanstaan?
Er is genoeg aan te doen |
|
|||
|
|||
Wi-Fi heb ik uitgezet nadat ik het niet meer gebruikt heb en bluetooth helemaal niet gebruikt overigens kan je me mischien even wat meer vertellen over
SSH weet niet zo veel over al die namen |
|
||||
|
||||
Jasperberg, hoe heb je SSH geinstalleerd? Via installer.app of..? Dit had je nodig tijdens unlocken van je telefoon.
|
|
|||
|
|||
ik ben er ook niet heeeeel erg blij mee, bij mij komt ie niet eens toe aan het rode stukje, halverwege gaat ie gewoon uit.... komt w.s. omdat ik in begin niet voldoende vol en leeg heb laten gaan..... kon me niet bedwingen en steeds spelen, syncen (dus laden) enz..... dus tip voor nieuwe mensen, ECHT LEEG LATEN LOPEN!!!!! dan pas syncen.... iemand tips om baterij te recoveren of zo???
|
|
|||
|
|||
Mijn Iphone 1.0.2 (US) 4 dagen met wireless ALTIJD aan, edge uit, ssh uit, bluetooth uit.
Ik heb het gevoel dat SSH heel erg veel gebruikt,..... Maar hoelang doet jullie laptop het met een akku ?! 3 uur ?! Dan vind ik 4 dagen meer als genoeg,..bel heel erg veel (2-3 uur per dag), en kijk 4-5 filmpjes via yourtube per dag,... surf ook nog een uurtje,... Ik ben tevreden Trouwens de Akku´s van Apple zij LiOn , deze hebben geen "memory effect" ,.. je kan ze altijd laden (OOK als je batterie nog 99% vol is,....)... en deze akku´s hoef je dus NIET altijd leeg te laten lopen,..sterker nog,.. Lion´s vinden LEEG zijn helemaal niet leuk,.... Meestal kan je deze akku´s ongeveer 1000x laden en 1000x leeg laten lopen... Apple vervangt akku´s voor 79USD .... zelf kan je het niet,..deze akku is onder de printplaat en is ook gesoldeerd. Een tevreden Apple user Frits |
|
||||
|
||||
Zolang kan ik er niet mee doen. Hooguit 1.5 dag - 2 dagen. Ik bel vrij vaak en wordt vaak gebeld. Luister wel vaak muziek en in de bus kijk ik vaak .m4v filmpjes. Ik heb btw de 1.1.2 firmware
|
|
||||
|
||||
Mij maakt de batterijduur niet zoveel uit, ik gooi hem elke n8 in de oplader. Maar ik denk dat ik er net als destiny 1.5-2 dagen over doe, maar aangezien je hem vaak moet showen gaat de batterij wel wat sneller op.
|
|
|||
|
|||
Ervaring met 1.1.1:
1) Wi-Fi/aan SSH/uit BT/uit EDGE/aan -> ongeveer een uurtje internetten & you tube + 3 uur bellen + uurtje muziek luisteren: LEEG Ik bel elke dag wel 3 tot 4 uur + wil graag mijn mail elk uur checken + ook nog wat muziek luistern (uurtje per dag). 2) SSH/uit BT/uit EDGE/aan Wi-Fi/alleen aan wanner nodig-> twee keer zolang voor hij LEEG was. Was te doen, maar je krijgt toch een vervelend gevoel als hij om 8 uur 's avonds op 10-20% staat. Ervaring 1.1.2: Wi-Fi/aan SSH/uit BT/uit EDGE/aan -> pas in het rood na ongeveer 6 uur bellen, alles bij elkaar 1 uur Wi-Fi en 2 uur muziek. Als ik dat vertaal met de uren die apple opgeeft, kom ik toch in de buurt van wat ze beloofd hebben: bellen 8 uur volgens apple: mijn verbruik ongeveer 75% daarvan internet 6 uur volgens apple: mijn verbruik ongeveer 15% daarvan muziek 24 uur volgens apple: mijn verbruik ongeveer 10% daarvan Pas op met YouTube... dat gebruikt batterij-vretende Wi-Fi & batterij-vretende processorkracht voor de video. Als je daarmee je batterij leeg wil laten lopen ben je theoretisch dus na 3 uur klaar. Een half uurtje youtube is goed voor ongeveer 20% van je batterij... uurtje bellen erbij en je zit al bijna op de helft. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterijduur iPhone 8 uur met gebruik | Cyberuben | iPhone algemeen | 11 | 04-08-10 19:25 |
batterijduur 3.0 Wat zijn je ervaringen. | colliehome | iPhone algemeen | 273 | 06-09-09 20:35 |
Ervaringen over de Batterijduur/opladen | Tjainie | iPhone algemeen | 1 | 03-09-08 10:42 |
|
|