Iphone scherm ENKEL GLAS vervangen! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) balen... wat gaan we doen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
balen... wat gaan we doen?
Laatst gewijzigd door yogy11; 09-09-10 om 10:15. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ligt misschien aan mij maar eh, hoezo dat ge-doe-het-zelf als je je glas ergens professioneel kunt laten vervangen voor zo'n 60 euri...
|
|||
|
|||
T-Mobile en Apple winkels willen je niet helpen, of vragen de hoofdprijs.
Een week geleden heeft een kennis mijn iPhone3GS laten vallen tijdens het stoeien. Ik kon dezelfde dag nog terecht bij iRestore in Alkmaar. Vriendelijk en zoals belooft binnen 20minuten gerepareerd terwijl ik er bij kon blijven. Met de de werkbon kon ik langs de verzekering de schade verhalen. Tevens werken ze met een online reserveer systeem, geen gedoe met bellen en werktijden. iRestore > iPhone & iPad reparatie Heb er óók aangedacht om het zelf te gaan repareren, maar ben het eens met iKobus |
|
|||
|
|||
Ik ben nu ook bezig met mijn iphone maar is dat lijm laagje echt nodig?
Ik kan het maar niet vinden op internet of ergens anders. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Front glas vervangen iPhone 4 ? | BigG | iPhone algemeen | 13 | 01-02-14 12:57 |
Iphone 3g, problemen na vervangen glas. | arjan123 | iPhone algemeen | 7 | 26-05-11 00:41 |
Geen beeld na vervangen glas digitizer | RodneyR | iPhone algemeen | 0 | 09-05-11 19:34 |
iPhone 3G Glas Vervangen - Barpa.com | Gamekings | Koopinformatie Nederland | 0 | 26-02-11 17:43 |
ALLEEN Glas iphone vervangen ?? | dj_joske | iPhone algemeen | 9 | 09-05-09 23:34 |
|
|