Scherp geluid na indrukken Stand-By Knop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Steeds opnieuw als ik na het gebruiken van men iPhone de StandBy-knop indruk, krijg ik gedurende een 3-4 seconden een schril geluid en dan stopt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherp geluid na indrukken Stand-By Knop
Steeds opnieuw als ik na het gebruiken van men iPhone de StandBy-knop indruk, krijg ik gedurende een 3-4 seconden een schril geluid en dan stopt het.
Ook na een gesprek bij het inhaken van de beller krijg ik het scherp geluid. Iemand ook ervaringen als dit? GrtN! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Gelukt! Bedankt vr de tip
|
|
|||
|
|||
Ook bij mij dat gekke schelle geluid (IPH3 mei2010 aangeschaft) en dus advies hierboven opgevolgd en het probleem is idd opgelost!
marja |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid Iphone 4 crashen bij hoogste stand | migros | iPhone algemeen | 0 | 26-08-10 10:52 |
iPhone 2G: Scherm licht pas na 10 sec op na indrukken home/power knop | firestarter | iPhone algemeen | 1 | 10-04-10 16:25 |
bovenste balk verdwijnt na indrukken knop voorop iphone | bresbres | iPhone algemeen | 1 | 28-01-10 19:55 |
Zwarte flits bij indrukken stand-by knop | Jaspperr | iPhone algemeen | 10 | 23-10-09 17:01 |
|
|