Zwarte flits bij indrukken stand-by knop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenmiddag allemaal, ik vroeg me af of meer mensen hier last van hebben, als je de standbyknop indrukt zodat het beeld zwart wordt, dat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zwarte flits bij indrukken stand-by knop
Goedenmiddag allemaal,
ik vroeg me af of meer mensen hier last van hebben, als je de standbyknop indrukt zodat het beeld zwart wordt, dat je dan een nare zwarte flits erdoorheenkrijgt. Opzich geen ramp en niet erg maar vroeg me af of jullie daar ook last van hadden. Ps. ik heb een iPhone 3G 8GB Laatst gewijzigd door iMario; 22-10-09 om 19:02. Reden: Topictitel aangepast. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb dat ook soms, niks om je zorgen over te maken
|
|
||||
|
||||
Topictitel aangepast.
|
|||
|
|||
Huh, wat is nu het probleem? Je zet het scherm uit en dan is het scherm uit?
|
|
|||
|
|||
Ik zie die flits ook af en toe, vind het ook maar raar verschijnsel inderdaad. Ik zou er geen zorgen om maken iig
|
|
|||
|
|||
Oke, bedankt jongens, en idd zoals jullie zeggen af en toe het is dus niet standaard altijd
|
|
|||
|
|||
sinds 3.0 heb ik er minder problemen mee
|
|
||||
|
||||
Ik heb het altijd gehad bij mijn 3G, op mijn 1gen nooit. Het viel me dan ook meteen op bij de eerste keer.
|
|
||||
|
||||
Wellicht off-topic maar ik moet toch even kwijt dat ik de uitdrukking "zwarte flits" geweldig vind. Ik kan me er moeilijk iets bij voorstellen. Zou wel een aardige titel voor een film zijn.
|
|
||||
|
||||
Het lijkt wat op het uitzetten van een hele oude TV. Maar dan in het zwart
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherp geluid na indrukken Stand-By Knop | Guntha.O | iPhone algemeen | 3 | 14-02-11 10:09 |
Stof naast home knop/deukjes zwarte rand iPhone 4 | Kees1981 | iPhone algemeen | 0 | 06-10-10 12:31 |
iPhone 2G: Scherm licht pas na 10 sec op na indrukken home/power knop | firestarter | iPhone algemeen | 1 | 10-04-10 16:25 |
bovenste balk verdwijnt na indrukken knop voorop iphone | bresbres | iPhone algemeen | 1 | 28-01-10 19:55 |
rare flits bij uitzetten iphone | martijnzelihsen | iPhone algemeen | 4 | 22-08-08 22:07 |
|
|